خانهاخبار
گوشی ریلمی 9 پرو به همراه باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری روانه بازار می‌شود

گوشی ریلمی 9 پرو به همراه باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری روانه بازار می‌شود

گوشی ریلمی 9 پرو به تازگی گواهی TUV را دریافت کرده و به نظر می‌رسد که ظرفیت باتری آن، معادل ۵۰۰۰ میلی آمپر باشد.
۱۴۰۰/۱۰/۱۸

گوشی جدیدی از شرکت ریلمی که به عقیده بسیاری، همان ریلمی 9 پرو است؛ به تازگی گواهی TUV را دریافت کرده و به نظر می‌رسد که ظرفیت باتری آن، معادل ۵۰۰۰ میلی آمپر باشد. این گوشی دارای شماره مدل RMX3472‌ است که پیش از این در دیتابیس‌های SDPPI و TKDN برای کشور اندونزی، NBTC برای کشور تایلند و EEC کشور روسیه دیده شده بود.

image

 

هنوز درباره سرعت شارژ این گوشی چیزی نمی‌دانیم اما با توجه به پشتیبانی از شارژ سریع ۵۰ واتی در نسل پیشین یا همان ریلمی 8 پرو، احتمالا شاهد سرعت شارژ ۵۰ واتی یا بیشتر خواهیم بود. انتظار می‌رود که این گوشی به همراه چیپست مدیاتک دیمنسیتی 810 روانه بازار شود.

در سوی دیگر، نسخه پرو پلاس قرار است چیپست قدرتمند‌تر دیمنسیتی 920 را به همراه داشته باشد. احتمالا گوشی دیگری به نام ریلمی 9i‌ نیز در این سری وجود دارد که از چیپست کوالکام اسنپدراگون 680 بهره خواهد برد. دوربین اصلی گوشی ریلمی 9 پرو، رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل را داشته و توسط یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی جهت عکاسی پرتره همراهی خواهد شد.

image

 

سری ریلمی 9 احتمالا در اواخر این ماه معرفی خواهند شد. درباره مشخصات احتمالی این گوشی‌ها چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)