خانهاخبار
سونی آپدیت اندروید 12 را برای گوشی‌های اکسپریا 1 III و اکسپریا 5 III منتشر کرد

سونی آپدیت اندروید 12 را برای گوشی‌های اکسپریا 1 III و اکسپریا 5 III منتشر کرد

شرکت سونی به تازگی آپدیت اندروید 12 را برای پرچمداران خود منتشر کرده است تا این گوشی‌ها نیز از جدیدترین نسخه این سیستم عامل استفاده کنند.
۱۴۰۰/۱۰/۱۸

شرکت سونی نیز به جمع شرکت‌هایی که پرچمداران خود را به سیستم عامل اندروید 12 آپدیت کرده‌اند، پیوسته است و حالا شاهد انتشار جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید برای گوشی‌های سونی اکسپریا 1 III و اکسپریا 5 III هستیم. این آپدیت شماره بیلد 61.1.A.1.149 را داشته و در ابتدا برای نسخه‌های دو سیم کارت این گوشی‌ها با شماره مدل‌های XQ-BC72 و XQ-BQ72 منتشر شده است؛ احتمالا به زودی آپدیت مخصوص نسخه‌های تک سیم کارت نیز منتشر خواهد شد.

image

 

این آپدیت ویژگی‌های جدید بسیاری را در اختیار کاربران گوشی‌های اکسپریا قرار داده و شرکت سونی نیز در سایت خود، یک راهنمای ویژه درباره تغییرات اصلی صورت گرفته در اندروید 12 را برای کاربران منتشر کرده است. این نسخه از اندروید برای گوشی‌های سونی امکاناتی چون اسکرین‌شات‌های طولانی، بخش عملکرد یک دستی و نمایش اعلانی در هنگام استفاده از دوربین یا میکروفون توسط گوشی را به همراه دارد.

image

 

این آپدیت به شکل OTA برای کاربران این گوشی‌ها منتشر شده و به دلیل حجم بالای آن، سونی پیشنهاد می‌دهد که آن را با اینترنت وای فای دانلود کنید. متاسفانه اعلانی از سوی سیستم درباره انتشار این آپدیت وجود نداشته و کاربران باید با مراجعه به منوی تنظیمات و بخش Software Update، آن را دانلود کنند. امکان نصب این آپدیت به صورت دستی نیز وجود داشته و کاربران حرفه‌ای می‌توانند این فرم‌ور را دانلود کرده و آن را با ابزار‌های مخصوص نرم افزاری، روی گوشی فلش کنند.

image

 

درباره انتشار اندروید 12 برای گوشی‌های سونی اکسپریا 1 III و اکسپریا 5 III چه می‌اندیشید؟ آیا سونی با سیاست‌هایی چون انتشار آپدیت‌های به موقع، خواهد توانست تا سهم بیشتری از بازار گوشی‌های اندرویدی را به خود اختصاص دهد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)