خانهاخبار
مشخصات فنی آنر مجیک V لو رفت: دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی و نمایشگر داخلی 90 هرتزی

مشخصات فنی آنر مجیک V لو رفت: دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی و نمایشگر داخلی 90 هرتزی

جدیدترین گوشی هوشمند تاشو آنر هفته بعد و در تاریخ 20 دی رسما معرفی خواهد شد.
۱۴۰۰/۱۰/۱۸

همانطور که قبلا اعلام شده بود، اولین گوشی هوشمند تاشو آنر یعنی آنر مجیک V قرار است رسما دوشنبه 20 دی در چین رونمایی شود. همچنین به نظر می‌رسد آنر مجیک V اولین پرچمدار سال 2022 خواهد بود که با تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک عرضه می‌شود. در همین راستا، آنر چندین تیزر از جدیدترین گوشی تاشو خود منتشر کرده است ولی مشخصات اصلی را تا به امروز پنهان نگه داشته بود. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، مشخصات فنی آنر مجیک V لو رفت تا کاربران بیشتر با این گوشی هوشمند آشنا شوند.

image

 

براساس اخبار لو رفته، آنر مجیک V ار نمایشگر داخلی 7.9 اینچی بهره می‌برد که یک پنل اولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی محسوب می‌شود. نرخ نوسازی این نمایشگر 90 هرتزی است که تا حدودی شاید ناامیدکننده به نظر برسد. همچنین آنر مجیک V از طراحی نمایشگر بدون بریدگی بهره می‌برد به این صورت که بریدگی بین نمایشگر داخلی آن به طور کامل حذف شده است. شایان ذکر است که از این طراحی به عنوان یکی از پیشرفت‌های بزرگ گوشی‌های هوشمند تاشو یاد می‌شود.

در نمایشگر داخلی آنر مجیک V همچنین دوربین سلفی قرار نخواهد داشت و دوربین سلفی 42 مگاپیکسلی آن به نمایشگر بیرونی منتقل شده است. در همین راستا، نمایشگر بیرونی آنر مجیک V نیز یک پنل اولد خواهد بود که از نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره می‌برد. به علاوه، گشودگی دیافراگم دوربین سلفی آنر مجیک V f/2.4 خواهد بود.

image

 

در پنل پشتی آنر مجیک V دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی قرار خواهد داشت که شامل یک از ماژول دوربین عریض (f/1.9) و ماژول دوربین فوق عریض (f/2.4) خواهد بود. ماژول سوم نیز بنابر اطلاعات منتشر شده یک دوربین بهبودیافته خواهد بود که مشخصات فنی آن منتشر نشده است.

از نظر ابعاد، آنر مجیک V در حالت بسته 160.4 x 72.7 x 14.3 میلی‌متر و در حالت باز شده 160.4 x 141.1 x 6.7 میلی‌متر خواهد بود. شایان ذکر است که این ابعاد کم و بیش با اندازه هواوی میت X2 یکسان خواهد بود. همچنین آنر مجیک V 293 گرم خواهد بود.

image

 

منبع تغذیه آنر مجیک V باتری 4750 میلی‌امپر ساعتی خواهد بود که از سرعت شارژ 66 واتی پشتیبانی خواهد کرد. در مقایسه با گوشی هوشمند تاشو هواوی، آنر مجیک V از باتری حجیم‌تر و سرعت شارژ سریع‌تر بهره می‌برد. به علاوه، آنر مجیک V همانطور که در تصاویر تبلیغاتی آن دیده شده است، در سه رنگ مشکی براق، سفید و نارنجی عرضه خواهد شد.

قلب تپنده آنر مجیک V تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک خواهد بود که در کنار حافظه رم 12 گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی 256 و 512 گیگابایتی قرار خواهد گرفت. در بخش نرم‌افزار، آنر مجیک V از اندروید 12 برپایه رابط کاربری MagicUI 6 بهره خواهد برد. برخی از شایعات همچنین ابراز داشته‌اند که آخرین نسخه رابط کاربری آنر برای قابلیت‌های چندوظیفگی مخصوص گوشی‌های تاشو بهینه شده است.

image

 

در نهایت باید اشاره کرد همانطور که دیروز قیمت آنر مجیک V لو رفت، جدیدترین گوشی هوشمند تاشو آنر در دو مدل 256 و 512 گیگابایتی با قیمت‌های 2200 و 2350 دلار عرضه خواهد شد که دوبرابر قیمت شیائومی می میکس فولد خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)