خانهاخبار
نخستین عکس واقعی از گوشی تاشو آنر مجیک V دیده شد

نخستین عکس واقعی از گوشی تاشو آنر مجیک V دیده شد

به تازگی شاهد لو رفتن عکسی از گوشی تاشو آنر مجیک V هستیم که برای نخستین بار طراحی این محصول را نشان می‌دهد.
۱۴۰۰/۱۰/۱۷

حال که تنها چند روز تا تاریخ ۱۰ ژانویه (۲۰ دی) و رونمایی از نخستین گوشی تاشو آنر به نام مجیک V باقی مانده است؛ شاهد انتشار عکسی واقعی از این گوشی توسط صفحه ویبو مجله اسکوایر در کشور چین هستیم. این گوشی از طراحی مانند گوشی‌هایی چون سامسونگ گلکسی زد فولد 3، شیائومی می میکس فولد و اوپو فایند N بهره خواهد برد.

image

 

در عکس منتشر شده، شاهد استفاده از جنس چرم مصنوعی در پشت گوشی هستیم که پیش از این در یک گوشی تاشو دیده نشده بود. رنگ نارنجی این گوشی، طراحی اوپو فایند X2 پرو را تداعی می‌کند؛ فریم آن نیز از جنس فلز ساخته شده و سه دوربین در پشت آن دیده می‌شوند.

یک خروجی اسپیکر رو به بالا در این عکس دیده شده و احتمالا آنر جهت خلق افکت استریو، اسپیکر دیگری را نیز در پایین گوشی قرار داده است. دکمه‌های پاور و کنترل صدا نیز در سمت راست گوشی دیده می‌شوند؛ متاسفانه، این تنها اطلاعاتی است که با مشاهده این عکس درباره گوشی آنر مجیک V به دست می‌آوریم.

این گوشی احتمالا در نسخه‌های متفاوتی روانه بازار شده که این نسخه با پشت چرمی مصنوعی نیز یکی از آنها است؛ زیرا پیش از این و در تیزر‌های منتشر شده توسط آنر، گوشی مجیک V در رنگی نقره‌ای دیده می‌شد. این گوشی احتمالا نخستین گوشی تاشو در جهان بوده که چیپست جدید کوالکام اسنپدراگون 8 نسل اول را به همراه دارد.

image

 

با توجه به شایعات منتشر شده در گذشته، آنر مجیک V‌ به همراه سیستم عامل اندروید 12 روانه بازار شده و از شارژ سریع ۶۶ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بوده و نمایشگر‌های آن نیز دارای نرخ نوسازی بالا هستند. البته، نرخ نوسازی این دو نمایشگر یکسان نیست و با استناد به شایعات، نمایشگر بیرونی دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نمایشگر درونی دارای نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است.

این گوشی در ابتدا در بازار چین عرضه خواهد شد؛ ولی امیدواریم که با گذشت مدت کمی از معرفی آن، شاهد عرضه نسخه جهانی آنر مجیک V نیز باشیم. شما درباره گوشی تاشوی جدید آنر چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)