خانهاخبار
سامسونگ در سال گذشته موفق به فروش ۱۰ میلیون دستگاه گوشی گلکسی اس 20 FE شد

سامسونگ در سال گذشته موفق به فروش ۱۰ میلیون دستگاه گوشی گلکسی اس 20 FE شد

سری فن ادیشن یا همان FE که نسخه‌هایی مقرون به صرفه‌تر از پرچمداران این شرکت هستند؛ با استقبال بسیار خوبی روبرو شده‌اند و شرکت سامسونگ در سال گذشته ۱۰ میلیون دستگاه گوشی گلکسی اس 20 FE را فروخته است.
۱۴۰۰/۱۰/۱۷

با توجه به آمار اخیر منتشر شده توسط شرکت سامسونگ، به نظر می‌رسد که گوشی گلکسی اس 20 FE، محصول بسیار موفقی بوده است. به گفته این شرکت کره‌ای، آنها در سال گذشته توانسته‌اند تا بیش از ۱۰ میلیون دستگاه گوشی گلکسی اس 20 FE را به فروش برسانند. این گوشی که در سه ماهه آخر سال ۲۰۲۰ معرفی شد؛ حالا یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌ها در سری گلکسی به حساب می‌آید.

image

 

گزارشات پیشین منتشر شده توسط اپراتور‌های تلفن همراه آمریکایی نیز همین امر را درباره گلکسی اس 20 FE تایید می‌کردند. در تابستان امسال، بیشتر پیش‌بینی‌ها بر این بود که سامسونگ حدود ۱۳.۵ میلیون دستگاه گوشی در سری پرچمدار گلکسی اس 21 خود را به فروش رسانده است؛ حالا باید صبر کرده و ببینیم که آیا گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 FE که اخیرا معرفی شد، امکان تکرار موفقیت نسل پیشین خود را دارد یا خیر.

نظر شما درباره فروش خوب گوشی سامسونگ گلکسی اس 20 FE چیست؟ آیا این رویکرد سامسونگ جهت عرضه نسخه‌ای مقرون به صرفه‌تر از پرچمدارانش را می‌پسندید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)