خانهاخبار
آنر مجیک V با قیمت پایه 2200 دلاری عرضه خواهد شد

آنر مجیک V با قیمت پایه 2200 دلاری عرضه خواهد شد

جدیدترین پرچمدار آنر در دو نسخه حافظه داخلی 256 و 512 گیگابایتی عرضه خواهد شد.
۱۴۰۰/۱۰/۱۷

چند روز پیش بود که آنر به صورت رسمی اعلام کرد که جدیدترین پرچمدار این شرکت یعنی آنر مجیک V قرار است در روز 10 ژانویه یا 20 دی در چین رونمایی شود. حالا امروز تصویری از مراسم معرفی تمرینی آنر مجیک V منتشر شده است که قیمت این گوشی هوشمند را نشان می‌دهد. براساس این تصویر، نسخه رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی آنر مجیک V 2200 دلار و نسخه حافظه داخلی 512 گیگابایتی آن با 120 دلار افزایش قیمت، 2350 دلار قیمت خواهد داشت.

image

 

چنانچه این قیمت‌گذاری درست باشد، پس آنر میجک V از پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد 3 و هواوی میت X2 ارزان‌تر خواهد بود. از آن سو، برچسب قیمتی پرچمدار آنر از گوشی‌های هوشمندی مانند اوپو فایند N و شیائومی می میکس فولد بسیار گران‌تر تمام خواهد شد.

همانطور که می‌دانیم آنر مجیک V به اولین گوشی هوشمند آنر تبدیل خواهد شد که از تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل بهره می‌برد. به علاوه، از مشخصات فنی احتمالی آن نیز می‌توان به شارژ 66 واتی، اندروید 12 و دوربین 50 مگاپیکسلی اشاره کرد.

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز مشخص نیست آنر مجیک V برای بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد و یا عرضه آن تنها برای بازار چین محدود خواهد شد. شایان ذکر است که اگر آنر برای بازار جهانی عرضه شود، می‌تواند به جدی‌ترین رقیب گلکسی زد فولد 3 بدل شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ایرانی

۱۴۰۰/۱۰/۱۸
مگه کسی مغز خر خورده ۲۳۵۰دلاربه آنر (هواوی) پول بده