خانهاخبار
زمان رونمایی آنر مجیک V روز 20 دی خواهد بود

زمان رونمایی آنر مجیک V روز 20 دی خواهد بود

جدیدترین پرچمدار تاشو آنر برای رقابت با گلکسی زد فولد 3 تا یک هفته دیگر معرفی خواهد شد.
۱۴۰۰/۱۰/۱۴

همان طور که مشخص است، آنر قصد دارد تا سال 2022 را با قدرت شروع کند و در این راستا، این شرکت فناوری رسما زمان رونمایی جدیدترین پرچمدار تاشو خود یعنی آنر مجیک V را اعلام کرد.

براساس اخبار تایید شده، آنر با برگزاری رویدادی در تاریخ 20 دی (10 ژانویه) در چین از آنر مجیک V رونمایی خواهد کرد. همچنین این مراسم به صورت آنلاین پخش خواهد شد که متعاقبا نحوه دسترسی به آن اعلام خواهد شد.

image

 

آنر مجیک V از طراحی تاشو مانند گلکسی زد فولد 3 بهره می‌برد و به نوعی جدیدترین گوشی تاشو آنر قرار است به صورت مستقیم برای رقابت با پرچمدار سامسونگ روانه بازار شود. همچنین همانطور که در تصاویر رسمی آنر مجیک V دیده‌ایم، گوشی تاشو آنر به نمایشگر بیرونی حفره‌دار برای دوربین سلفی مجهز خواهد شد و در پنل پشتی آن نیز دوربین سه‌گانه قرار خواهد داشت. به علاوه، قبلا نیز تایید شده بود که آنر مجیک V با تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک عرضه خواهد شد و به اولین پرچمدار مجهز به تراشه پرچمدار کوالکام درسال 2022 بدل خواهد شد.

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که براساس شایعات منتشر شده، آنر مجیک V از شارژ سریع 66 واتی و اندروید 12 بهره خواهد برد. از دیگر مشخصات احتمالی گوشی تاشو آنر می‌توان به دوربین 50 مگاپیکسلی و نمایشگرهای مجهز به نرخ نوسازی بالا اشاره کرد.  

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)