خانهاخبار
شش بازی جدید از جمله Mortal Kombat 11 به سرویس پلی استیشن ناو اضافه شدند

شش بازی جدید از جمله Mortal Kombat 11 به سرویس پلی استیشن ناو اضافه شدند

شرکت سونی به تازگی شش بازی جدید را به مناسبت آغاز ماه ژانویه به سرویس پلی استیشن ناو اضافه کرده است که شامل بازی مبارزه‌ای و محبوب Mortal Kombat 11 نیز می‌شود.
۱۴۰۰/۱۰/۱۳

با آغاز ماه ژانویه، بازی‌های موجود بر روی سرویس پلی استیشن ناو بار دیگر به روز شده‌اند و قرار است در روز ۴ ژانویه (۱۴ دی)، شاهد اضافه شدن شش بازی جدید به این سرویس باشیم.

این بازی‌ها شامل عنوان مبارزه‌ای و محبوب Mortal Kombat 11، بازی نقش آفرینی Final Fantasy XII: The Zodiac Age، بازی روگ‌لایک Fury Unleashed، عنوان جهان باز و سند باکس Unturned، بازی پلتفورمر Super Time Force Ultra و شبیه ساز محبوب پرتاب موشک به فضا یا همان Kerbal Space Program هستند

image

.

با گسترش بازی‌های ارائه شده بر روی سرویس پلی استیشن ناو توسط سونی و افزوده شدن قابلیت‌هایی چون استریم بازی‌ها با کیفیت 1080p و امکان دانلود بازی‌های قدیمی، این سرویس اخیرا با افزایش تعداد کاربران خود مواجه شده است؛ البته مشخصا محبوبیت و کاربرد آن به اندازه سرویس ایکس باکس گیم پس و یا حتی پلی استیشن پلاس سونی نیست.

اشتراک سرویس پلی استیشن ناو، قیمت ۱۰ دلار در ماه و یا ۶۰ دلار در سال را داشته و صدها بازی متفاوت از جمله عناوین جدید و همچنین عناوین قدیمی کنسول‌های پلی استیشن 1، 2 و 3 بر روی آن قابل دسترسی هستند.

در روز ۴ ژانویه مصادف با ۱۴ دی، شاهد افزوده شدن بازی‌های رایگان جدید سرویس پلی استیشن پلاس به استور پلی استیشن نیز خواهیم بود؛ این بازی‌ها شامل عنوان مسابقه‌ای Dirt 5، کو آپ شوتر Deep Rock Galactic و بازی نقش آفرینی Persona 5 Strikers هستند. اگر از کاربران سرویس پلی استیشن پلاس هستید و هنوز بازی‌های رایگان ماه دسامبر را دریافت نکرده‌اید، بهتر است سریعا به استور پلی استیشن مراجعه کرده و آنها را به آرشیو خود اضافه کنید.

image

 

درباره سرویس پلی استیشن ناو چه می‌اندیشید؟ آیا با وجود زمزمه‌های اخیر مبنی بر ادغام این سرویس با پلی استیشن پلاس، آینده درخشانی در انتظار آن خواهد بود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)