خانهاخبار
مایک گرمن: آیفون 14 مجهز به نمایشگر حفره‌دار خواهد بود

مایک گرمن: آیفون 14 مجهز به نمایشگر حفره‌دار خواهد بود

در کنار آیفون 14، اپل در سال 2022 به احتمال زیاد از مک بوک مجهز به تراشه M2 و آیپد پرو همراه با شارژ بی‌سیم نیز رونمایی خواهد کرد.
۱۴۰۰/۱۰/۱۳

عرضه سری آیفون 14 با نمایشگر حفره‌دار خبر جدیدی نیست و حدود یک ماه پیش بود که افشاگر کره‌ای، TheElec، گزارش کرد که آیفون 14 دیگر مجهز به ناچ نخواهد بود و دوربین سلفی در حفره روی نمایشگر قرار خواهد گرفت. اما امروز مایک گرمن، خبرنگار برجسته بلومبرگ و متخصص محصولات اپل، نیز اعلام کرد که سری آیفون 14 با نمایشگر حفره‌دار عرضه خواهد شد و دیگر خبری از ناچ در پرچمدار سال 2022 اپل نخواهد بود.

image

 

شایان ذکر است که اگر سری آیفون 14 با نمایشگر حفره‌دار عرضه شود، فیس آیدی به احتمال زیاد به زیر نمایشگر منتقل خواهد شد. در همین راستا، اپل نیز چندی پیش در حال کار روی فناوری زیر نمایشگر بوده است و به نظر می‌رسد این فناوری همراه با سری آیفون 14 رونمایی خواهد شد.

همچنین این کارشناس برجسته دنیای فناوری افزود که امسال مک بوک بازطراحی شده با تراشه اختصاصی M2 عرضه خواهد شد. به علاوه، آیپد پرو مجهز به شارژ بی‌سیم نیز در راه است تا لیست محصولات سال 2022 گسترده‌تر شود.

image

 

در ادامه، گرمن ادعا کرد که تراشه M2 تنها یک نسخه بهبودیافته از تراشه M1 خواهد بود و به احتمال زیاد از پردازنده 8‌ هسته‌ای و پردازنده گرافیکی 9 و یا 10 هسته‌ای بهره خواهد برد که در مقایسه با پردازنده گرافیکی 8 هسته‌ای M1 بهبود نسبتا خوبی خواهد بود. به علاوه، شایعه شده است اپل در حال توسعه یک تراشه اختصاصی برای سری مک بوک پرو و تولید یک هدست AR / VR است که در رویداد WWDC (کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل) رونمایی خواهد شد.

 در نهایت از دیگر محصولات موردانتظار اپل در سال 2022 می‌توان به آیفون SE 5G جدید و نسخه مقاوم (rugged) اپل واچ اشاره کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)