خانهاخبار
دوره اموزش تعمیرات موبایل به چه صورت برگزار میگردد ؟

دوره اموزش تعمیرات موبایل به چه صورت برگزار میگردد ؟

شغل تعمیرات موبایل، از جمله مشاغل جذاب و پر درآمد شناخته شده است. از آنجایی که امروزه موبایل کاربرد بسیاری وسیعی در بین مردم دارد، روزبه‌روز بازار معامله و تعمیرات این وسیله‌ی دیجیتال گسترده‌تر می‌شود.
۱۴۰۰/۱۰/۱۳

شغل تعمیرات موبایل، از جمله مشاغل جذاب و پر درآمد شناخته شده است. از آنجایی که امروزه موبایل کاربرد بسیاری وسیعی در بین مردم دارد، روزبه‌روز بازار معامله و تعمیرات این وسیله‌ی دیجیتال گسترده‌تر می‌شود. به همین دلیل امروزه شاهد برگزاری انواع مختلف دوره آموزش تعمیرات موبایل هستیم. با توجه به این نکات، منطقی است که امروزه افراد بسیاری قصد وارد شدن به این بازار را داشته باشند. اولین و مهم‌ترین گام برای وارد شدن به حرفه‌ی تعمیرات موبایل، شرکت در یک دوره‌ی آموزشی باکیفیت است. آموزش تعمیرات گوشی همراه شامل مراحل مختلفی است. اما اولین سؤال این است که یک دوره آموزش تعمیرات موبایل چگونه است؟

image

 

آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل

امروزه تکنولوژی موبایل یکی از حوزه‌هایی است که به‌صورت مداوم در حال پیشرفت و تکامل علمی و فنی است. موبایل‌هایی که امروزه در بازار عرضه می‌شوند روزبه‌روز تنوع بیشتر داشته و کاربردهای گسترده‌تری دارند. در حال حاضر کمتر کسی را در بین مردم می‌بینیم که با موبایل و کاربردهای متنوع آن سرو کار نداشته باشد.

با توجه به نکات گفته شده، برای ورود به بازار تعمیرات موبایل ضروری است که در دوره آموزش تعمیرات موبایل شرکت کنید که شامل آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل باشد. یک دوره‌ی استاندارد آموزش تعمیرات موبایل باید بتواند تعمیر انواع مختلف این وسیله‌ی دیجیتال را شامل شود. آموزش افرادی که بتوانند در این زمینه تخصص لازم را کسب کنند بسیار مهم و حیاتی است. یکی از معتبر‌ترین مراکز برگزار کننده‌ی دوره‌های تخصصی تعمیر موبایل آموزشگاه پل است. استادان مجرب این آموزشگاه با آموزش اصولی کارآموزان و عیب‌یابی مشکلات آن‌ها، راه را برای ورود این افراد به بازار کار هموار می‌کنند. اما سؤال این است که دوره آموزش تعمیرات موبایل چگونه است و چه روندی آموزشی در آن طی می‌شود؟

دوره‌های عمومی تعمیرات موبایل

یکی از نکات مهم درباره‌ی یک دوره‌ی آموزش تعمیرات موبایل این است که شما برای شرکت در این دوره نیاز به پیش‌زمینه‌ی تخصصی در این‌باره ندارید. در دوره آموزش تعمیرات موبایل جهت کمک به کسانی که آشنایی قبلی با این حوزه ندارند آموزش‌ها و دوره‌های عمومی به کارآموزان مبتدی ارائه می‌شود. یک دوره آموزش تعمیرات موبایل سرفصل‌های خاص خود را دارد. از جمله این سرفصل‌ها آشنایی با برندهای مختلف تولیدکننده‌ی تلفن همراه است. آشنایی با این سرفصل‌ها جهت ورود حساب شده به بازار کار ضروری است. علاوه‌براین، برای اینکه به‌صورت حرفه‌ای و تخصصی‌تری وارد بازار کار شوید لازم است تا یک سری دوره‌های تخصصی را پشت سر بگذارید.

شرط لازم برای وارد شدن به دوره‌های تخصصی این است که ابتدا دوره‌های عمومی را با موفقیت پشت سر بگذارید. در دوره‌ی عمومی شما بیشتر با ویژگی‌های فنی موبایل‌ها آشنا شده و می‌توانید ایرادات جزئی یک گوشی همراه را برطرف کنید. سرفصل‌های‌ این دوره نیز شامل آموزش رفع مشکلات حافظه و دوربین، آموزش رفع مشکلات مربوط به اتصالات، رفع مشکلات تاچ موبایل، اصلاح مشکلات ویبره‌ی موبایل، علت‌یابی از کارافتادن ال سی و بلوتوث و… است.

image

 

دوره‌های عملی

آموزشگاه پل با دارا بودن یک کادر آموزشی باتجربه و حرفه‌ای و هم چنین مجهزترین فضاهای آموزشی، اقدام به آموزش و تربیت متخصصان حرفه‌ای جهت وارد شدن به بازار تعمیرات گوشی‌های موبایل می‌کند. فرد کارآموز پس از اینکه با موفقیت دوره‌های عمومی را پشت سر گذاشت، وارد دوره‌های آموزشی تخصصی می‌شود. آموزش عملی بخشی حیاتی از یک دوره‌ی آموزش تعمیرات موبایل است.

روند آموزش در این دوره‌های تخصصی مبتنی بر تعمیرات عملی و شرایط واقعی کار است. کارآموز در این دوره با انواع ساختار تشکیل‌دهنده‌ی گوشی‌های موبایل و عواملی که باعث خرابی این دستگاه‌ها می‌شوند آشنا شده و با روش‌های تعمیر انواع خرابی‌ها آشنا می‌شود. تجربه‌ی یادگیری به صورت عملی و در یک محیط کار واقعی به فرد کمک می‌کند که در مدت زمان نسبتاً کوتاهی به مهارت و تخصص لازم برسد. مجتمع پل یکی از معتبرترین و با تجربه‌ترین مراکز برگزار کننده‌ی این گونه دوره‌ها در سطح کشور محسوب می‌شود.

دوره‌های تعمیر سخت افزاری

یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک دوره آموزش تعمیرات موبایل، بخش تعمیرات سخت افزاری است. آموزش این بخش در مجتمع پل تحت نظر باتجربه‌ترین استادان صورت می‌گیرد. افرادی که این بخش از دوره‌ی آموزشی را با موفقیت پشت سر بگذارند، در پایان از سوی این آموزشگاه مدرک معتبر تعمیرات موبایل دریافت می‌کنند. هدف این بخش از دوره‌ی آموزشی این است که کارآموزان از نظر دانش نظری و عملی با سخت افزارهای به‌روز دنیا بیشترین آشنایی را پیدا کنند. دانش فنی به دست آمده از این دوره ی آموزشی سبب می‌شود که کارآموز با تمامی جزئیات و ویژگی‌های فنی گوشی‌ها آشنا شده و به این ترتیب در صورت بروز مشکل در آن‌ها خیلی سریع ایرادات را برطرف کند.

این دوره‌ی آموزشی شامل سرفصل‌های کامل و جامع است. از جمله این سرفصل‌ها می‌توان به آشنایی با شیوه‌ی قرارگیری قطعات مختلف گوشی در مدار، شیوه‌ی تعویض کردن قطعات آی دولایه و غیر چسبی، شیوه‌ی تعویض آی سی‌ها چسبی، آموزش نظری و عملی الکترونیک و همچنین شیوه‌ی کار با ابزار‌های گوناگون از جمله منبع تغذیه، شیوه‌ی اشکال‌یابی انواع مختلف گوشی، آموزش سیم‌کشی، برنامه‌نویسی مربوط به آی سی‌ها خام و…. می‌شود.

دوره‌های تعمیر نرم افزاری

به نقل از مجتمع پل به نشانی www. poulgilan.com یکی‌دیگر از بخش‌های یک دوره آموزش تعمیرات موبایل، بخش تعمیرات نرم افزاری است. سرفصل‌های این دوره‌ی آموزشی شامل مختلفی از جمله آشنایی با سیستم عامل‌های مختلف موجود، یادگیری نحوه‌ی کار حرفه‌ای با باکس‌ها، آموزش شیوه‌ی پشتیبان گیری از گوشی‌های مختلف، جلبریک کردن گوشی، روت کردن گوشی، نحوه‌ی باز کردن قفل‌های گوشی‌های مختلف، یادگیری شیوه‌ی فلش کردن موبایل‌ها، آموزش ترفند‌های مختلف نرم افزارهای گوناگون، آموزش فارسی‌سازی گوشی و… است. یک دوره آموزش تعمیرات موبایل با کیفیت به خوبی این مباحث را برای کارآموز تشریح می‌کند.

image

 

آموزش تعمیرات اندروید و آیفون

در مجتمع پل آموزش تعمیرات اندروید توسط استادان متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد، به گونه‌ای که فرد پس از پشت سر گذاشتن این دوره‌ها به خوبی آماده‌ی ورود و جذب سریع در بازار کار است. برای اینکه به یک تعمیرکار حرفه‌ای در حوزه‌ی گوشی‌های موبایل تبدیل شوید، نیاز است تا به تمامی سیستم عامل‌ها و گوشی‌های موبایل مسلط شوید. به همین دلیل آموزش اندروید و آیفون بخشی از دوره‌ی آموزش تعمیرات موبایل است. اندروید و آیفون پرکاربردترین سیستم عامل‌های موجود در بازار هستند و برای اینکه در کار خود موفق‌تر باشید باید بر هردوی آن‌ها مسلط شوید. دوره‌ی آموزش تعمیرات موبایل مجتمع پل در برگیرنده‌ی آموزش این دو سیستم عامل تحت نظر استادان حرفه‌ای است.

آموزشگاه پل؛ یک پل میانبر برای حرفه‌ای شدن

تمامی نکاتی که درباره‌ی سرفصل‌های یک دوره آموزش تعمیرات موبایل گفته شد، تنها زمانی می‌تواند منجر به موفقیت شود که کارآموز به آموزشگاهی معتبر مراجعه کند. یکی از مراکز معتبر در این حوزه آموزشگاه پل است. این مجتمع، علاوه‌بر شیوه‌ی حضوری آموزش آنلاین تعمیرات موبایل را نیز به کارآموزان ارائه می‌دهد. این آموزشگاه ارائه دهنده یک دوره آموزش تعمیرات موبایل باکیفیت است.

از جمله مزیت‌های مهم این آموزشگاه ارائه‌ی مدرک بین‌المللی و فنی حرفه‌ای به کارآموزان پس از پایان دوره‌ی آموزش است که این امر نقش مهمی در ورود ساده‌تر افراد به بازار کار و همچنین دریافت وام دارد. اگر قصد دارید در سریع‌ترین زمان و تحت نظر حرفه‌ای‌ترین اساتید به یک متخصص در حوزه‌ی تعمیرات موبایل تبدیل شوید، آموزشگاه پل همان جایی است که منتظر شماست.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)