خانهاخبار
رندرهای جدیدی از رنگ‌های متفاوت سری گلکسی اس 22 منتشر شدند

رندرهای جدیدی از رنگ‌های متفاوت سری گلکسی اس 22 منتشر شدند

بار دیگر شاهد لو رفتن عکس‌های رندر شده‌ای مربوط به سری گوشی‌های گلکسی اس 22 هستیم و این بار با رنگ‌بندی این سری نیز آشنا می‌شویم.
۱۴۰۰/۱۰/۱۲

سری جدید گوشی‌های پرچمدار شرکت سامسونگ یا همان گلکسی اس 22، احتمالا در ماه فوریه معرفی خواهند شد؛ به همین دلیل، روز به روز شاهد لو رفتن مطالب و شایعات بیشتری درباره این گوشی‌ها هستیم. حالا نیز رندر‌هایی از این سری منتشر شده‌اند که رنگ‌بندی این گوشی‌ها را نشان می‌دهند؛ این گوشی‌ها در چند رنگ متفاوت روانه بازار شده و پرچمدار اصلی در این بین یا همان گلکسی اس 22 الترا، رنگ‌های متفاوتی نسبت به سایر نسخه‌ها دارد.

این رندر‌ها توسط خبرگزاری 91Mobiles و در همکاری با افشاگر معروف و قابل اعتماد، یعنی «اون بلس» منتشر شده‌اند.

 

با توجه به رندر‌های منتشر شده، گوشی سامسونگ گلکسی اس 22 قرار است در رنگ‌های مشکی، سفید، سبز و صورتی روانه بازار شود و این امر احتمالا برای نسخه پلاس نیز صدق خواهد کرد. 91Mobiles در مورد جنس بدنه این گوشی‌ها، اطلاعاتی را منتشر نکرده است و هنوز نمی‌دانیم که سامسونگ در بدنه پشتی این محصول از پلاستیک یا شیشه استفاده کرده است.

با استناد به این رندر‌ها، گوشی گلکسی اس 22 از نظر ظاهری تفاوت چندان زیادی با گلکسی اس 21 ندارد. به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد همانند اپل، کمترین تغییرات ممکن را در ظاهر سری پرچمدار خود اعمال کند.

بگذارید به سراغ نسخه الترا برویم؛ رنگ‌های این نسخه، کمی با آنچه در رندر‌های مربوط به گلکسی اس 22 معمولی دیده بودیم، تفاوت دارند. رنگ‌های مشکی، سفید و سبز تقریبا مشابه یکدیگر هستند؛ ولی نسخه‌ای با رنگ بنفش جای نسخه صورتی رنگ‌ را گرفته است.

 

این رندر‌ها، با عکس‌های منتشر شده از ماکت گلکسی اس 22 الترا که در چند روز گذشته شاهد انتشار آن بودیم نیز جور در می‌آیند. البته در ماه‌های گذشته، شاهد انتشار رندر‌هایی بودیم که طراحی متفاوت بخش برجستگی دوربین را نشان می‌دادند؛ اما به نظر می‌رسد که طراحی نهایی گلکسی اس 22 الترا همین‌گونه باشد.

احتمالا در هفته‌های پیش رو شاهد انتشار اخبار بیشتری از سری گلکسی اس 22 نیز خواهیم بود. درباره رندر‌های منتشر شده از این گوشی‌ها چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۰/۱۰/۱۴
یکسال وایسادیم تا ببینیم این شرکت‌های از خدا بی‌خبر چه شاهکاری میخوان ارائه بدن، بعد حالا نوشته سامسونگ هم مثل اپل کمترین تغییرات‌ِ ممکن رو در سری جدید اعمال کرده..
اُف به این زندگی?