خانهاخبار
برخی از مشخصات گوشی تاشو آنر مجیک V لو رفتند

برخی از مشخصات گوشی تاشو آنر مجیک V لو رفتند

به تازگی شاهد لو رفتن بخشی از مشخصات سخت افزاری گوشی تاشو آنر مجیک V‌ هستیم که شامل دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و نمایشگر‌های دوگانه با نرخ نوسازی بالا هستند.
۱۴۰۰/۱۰/۱۰

به تازگی گزارشی از سوی افشاگر مورد اعتماد درباره محصولات چینی، یا همان Digital Chat Station‌ منتشر شده که برخی از مشخصات سخت افزاری گوشی تاشو آنر مجیک V را معلوم می‌کند. شرکت آنر اخیرا تیزری را از این گوشی تاشو منتشر کرده بود که طراحی جدید و بدون لولای آن را نشان می‌داد.

image

 

با استناد به پست منتشر شده توسط این افشاگر، گوشی آنر مجیک V به همراه چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل اول روانه بازار شده و سیستم عامل آن نیز اندروید 12 است. دوربین اصلی گوشی رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل را داشته و باتری آن نیز از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. در گذشته نیز شاهد لو رفتن یک پرزنتیشن از این گوشی بودیم که استفاده از چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل اول در آن را تایید می‌کرد.

نمایشگر بزرگ درونی این گوشی، دارای یک پانچ هول در بخش بالایی سمت راست خود بوده و در سوی دیگر، نمایشگر بیرونی نیز از نوع پانچ هول یا حفره دار است و دوربین سلفی در قسمت میانی بالای آن قرار دارد. هر دوی این نمایشگر‌ها دارای نرخ نوسازی بالا هستند و با استناد به شایعات، نمایشگر بیرونی نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نمایشگر درونی نرخ نوسازی ۹۰ هرتز را دارد.

image

 

Digital Chat Station که این مطلب را در صفحه خود در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده، به این امر نیز اشاره می‌کند که مشخصات سخت افزاری لو رفته، مربوط به یک نسخه اولیه از این گوشی هستند و ممکن است تا زمان معرفی آنر مجیک V، شاهد تغییراتی در آنها باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)