خانهاخبار
وان پلاس 10 پرو در بنچمارک گیک‌بنچ با رم 12 گیگابایتی لیست شد

وان پلاس 10 پرو در بنچمارک گیک‌بنچ با رم 12 گیگابایتی لیست شد

امتیازات جدیدترین پرچمدار وان پلاس در گیک‌بنچ پایین‌تر از امتیازات پرچمدار نسل قبلی این تولیدکننده یعنی وان پلاس 9 پرو است!
۱۴۰۰/۱۰/۱۰

همانطور که می‌دانیم جدیدترین پرچمدار وان پلاس یعنی وان پلاس 10 پرو قرار است به زودی رسما معرفی شود. در این راستا، برخی از شایعات منتشر شده زمان معرفی وان پلاس 10 پرو را 14 دی معرفی کرده‌اند. به علاوه، امروز این گوشی هوشمند در لیست گواهی 3C دیده شد و مخشص شد که وان پلاس 10 پرو از شارژ 80 واتی باسیم پشتیبانی خواهد کرد. حالا براساس جدیدترین اخبار منتشر شده، وان پلاس 10 پرو در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شد که خبر از حافظه رم 12 گیگابایتی این پرچمدار می‌دهد.

image

 

وان پلاس 10 پرو که در این بنچمارک با شناسه مدل NE2210 لیست شده است از اندروید 12 و تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل بهره خواهد برد که قبلا نیز در شایعات و اخبار به آن اشاره شده بود. همچنین براساس لیست گیک‌بنچ، وان پلاس 10 پرو در تست‌‌های تک‌ هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیاز‌های 976 و 3469 را کسب کرده است که با توجه به تراشه قدرتمند آن نسبتا ضعیف محسوب می‌شود.

اما نکته عجیب این نتایج دور از انتظار این است که امتیازهای کسب شده توسط وان پلاس 10 پرو کمتر از امتیازهای کسب شده توسط وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو با نتایج 1100 و 3600 است. شایان ذکر است که تراشه به کار رفته در سری وان پلاس 9 اسنپدراگون 888 است.

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که علت نتایج ضعیف کسب شده توسط وان پلاس 10 پرو به احتمال زیاد این است که این گوشی هوشمند هنوز به طور کامل برای تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک بهینه نشده است و یا نسخه به کار رفته برای بنچمارک هنوز کاملا توسعه داده نشده است. البته ممکن است دلیل دیگر این عملکرد دور از انتظار مربوط به استراتژی وان پلاس برای پایین آوردن قدرت تراشه برای حفظ عمر و دوام باتری است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)