خانهاخبار
ریلمی مشخصات دوربین ریلمی جی‌تی 2 پرو را منتشر کرد

ریلمی مشخصات دوربین ریلمی جی‌تی 2 پرو را منتشر کرد

پرچمدار نسل بعدی ریلمی از دوربین 50 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.
۱۴۰۰/۱۰/۹

جدیدترین پرچمدار ریلمی یعنی ریلمی جی‌تی 2 پرو قرار است به زودی و در تاریخ 4 ژانویه (14 دی) به صورت رسمی رونمایی شود. حالا در فاصله 5 روز مانده به رویداد معرفی رسمی، ریلمی مشخصات فنی دوربین‌های ریلمی جی‌تی 2 پرو را در شبکه اجتماعی وبیو (Webio) به اشتراک گذاشته است.

براساس این اطلاعات منتشر شده، ریلمی جی‌تی 2 پرو از سنسور 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 بهره خواهد برد که همان سنسور به کار رفته در اوپو فایند X3 پرو و وان پلاس 9 پرو است. به علاوه، دوربین دوم نیز یک سنسور فوق عریض با میدان دید گسترده 150 درجه‌ای خواهد بود. سنسور سوم نیز دوربین میکروسکوپی با بزرگنمایی قابل توجه خواهد بود.

image

 

ریلمی جی‌تی 2 پرو با وجود اینکه پرچمدار ریلمی محسوب می‌شود، فاقد دوربین پرتره است در حالی که اکثر پرچمداران و میان‌رده‌های قدرتمند موجود در بازار از این دوربین بهره می‌برند. البته این موضوع چندان عجیبی نیست چرا که ریلمی جی‌تی 5G نیز از این دوربین بهره نمی‌برد.

البته باید اشاره کرد که ریلمی برای دوربین میکروسکوپی ریلمی جی‌تی 2 پرو نیز کم نگذاشته است و به نظر می‌رسد نسل دوم سنسور میکروسکوپی برای پرچمدار خود در نظر گرفته است. در این راستا، به احتمال فراوان سنسور به کار رفته در ریلمی جی‌تی 2 پرو همان سنسور موجود در اوپو فایند X3 پرو خواهد بود که از بزرگنمایی 60 برابری بهره می‌برد.

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که مراسم ریلمی سه‌شنبه هفته بعد برگزار خواهد شد و شایعه شده است که در کنار ریلمی جی‌تی 2 پرو، نسخه معمولی این پرچمدار یعنی ریلمی جی‌تی 2 با تراشه اسنپدراگون 888 نیز رونمایی خواهد شد. همچنین به نظر می‌رسد یک نسخه مخصوص عکاسی نیز از ریلمی جی‌تی 2 پرو معرفی خواهد شد که از قابلیت‌های پیشرفته تصویربرداری بهره خواهد برد.
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)