خانهاخبار
ریلمی GT 2 با پردازنده اسنپدراگون 888 در گیک‌بنچ دیده شد

ریلمی GT 2 با پردازنده اسنپدراگون 888 در گیک‌بنچ دیده شد

به تازگی شاهد انتشار نتیجه‌ای که توسط گوشی ریلمی GT 2 در بنچمارک گیک‌بنچ کسب شده هستیم که ما را با مشخصات آن آشنا می‌کند.
۱۴۰۰/۱۰/۹

سری ریلمی GT 2، قرار است در روز ۴ ژانویه (۱۴ دی) روانه بازار شوند و با توجه به شایعات، این سری قرار است شامل سه گوشی متفاوت باشد. حال نسخه معمولی در این سری یا همان ریلمی GT 2، در بنچمارک شناخته شده گیک‌بنچ با نام RMX3310 دیده می‌شود.

image

 

این گوشی از چیپست کوالکام اسنپدراگون 888 استفاده کرده و ۱۲ گیگابایت حافظه رم را نیز به همراه دارد. ریلمی GT 2 موفق شده تا در بخش تک هسته‌ای، امتیاز ۱۱۲۵ و در بخش چند هسته‌ای، امتیاز ۳۲۷۸ را کسب کند. در این نتیجه بنچمارک همچنین مشخص شده که ریلمی GT 2 به همراه سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری ریلمی UI 3 روانه بازار می‌شود.

نسخه معمولی در این سری یا همان ریلمی GT 2، قرار است ابتدا در بازار کشور هند عرضه شده و اخیرا گواهی BIS را که مربوط به این کشور بوده نیز دریافت کرده است. این گوشی پیش از این نیز در دیتابیس‌های NBTC و TENAA دیده شده بود که برخی مشخصات سخت افزاری آن را افشا می‌کردند. ریلمی GT 2 قرار است به همراه نمایشگر امولد ۶.۶۲ اینچی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در کنار دو دوربین کمکی ۸ و ۲ مگاپیکسلی روانه بازار شود. ابعاد این گوشی معادل ۸.۶×۷۵.۸×۱۶۲.۹ میلی متری بوده و وزن آن نیز مقداری کمتر از ۲۰۰ گرم است.

image

 

درباره مشخصات احتمالی ریلمی GT 2 چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)