خانهاخبار
رندرهایی از سری اوپو فایند X5 منتشر شدند

رندرهایی از سری اوپو فایند X5 منتشر شدند

به تازگی شاهد انتشار عکس‌هایی رندر شده از سری گوشی‌های اوپو فایند X5 هستیم که ما را با طراحی این سری آشنا می‌کنند.
۱۴۰۰/۱۰/۸

در روز‌های گذشته، شنیده بودیم که شرکت اوپو احتمالا در سری جدید گوشی‌های فایند خود، عدد ۴ را به علت شوم بودن آن در فرهنگ چینی کنار گذاشته و نام سری بعدی پرچمداران این شرکت، اوپو فایند X5 خواهد بود. با استناد به شایعات، در این سری شاهد سه گوشی متفاوت خواهیم بود که احتمالا شامل اوپو فایند X5، فایند X5 پرو و فایند X5 لایت هستند؛ این امر چندان دور از انتظار نیست زیرا این شرکت در نسخه‌های پیشین این سری نیز همین‌گونه عمل کرده بود.

 

در امروز نیز شاهد انتشار عکس‌هایی رندر شده با الهام از شماتیک‌های اولیه این گوشی‌ها هستیم؛ البته اشاره‌ای به این امر که این رندر‌ها مربوط به اوپو فایند X5 معمولی بوده یا به نسخه پرو تعلق دارند، نمی‌شود. همانطور که می‌بینید؛ شیشه خمیده استفاده شده در بخش برجستگی دوربین که در اوپو فایند X3‌ پرو شاهد آن بودیم، بازگشته است. نکته جالب توجه در این بین، شکل و شمایل عجیب برجستگی دوربین این گوشی است که ظاهر نامتعارفی دارد.

پیش از این شنیده بودیم که گوشی اوپو فایند X5، به همراه چیپست مدیاتک دیمنسیتی 9000 روانه بازار شده و نسخه پرو نیز دارای چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل اول خواهد بود. شایعات در گذشته همچنین به عرضه این گوشی‌ها با نمایشگر ۶.۷۸ اینچی امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز اشاره می‌کردند که احتمالا در نسخه معمولی رزولوشن فول اچ دی پلاس و در نسخه پرو رزولوشن QHD+ را دارد.

 

این گوشی‌ها قرار است با حداقل دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی روانه بازار شوند و باتری ۵۰۰۰ میلی آنها نیز از شارژ سریع ۸۰ یا ۱۲۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. در رندر‌های منتشر شده، شاهد دوربین میکروسکوپی که در گوشی اوپو فایند X3 پرو قرار گرفته بود؛ نیستیم. اما مشخص نیست که آیا اوپو نیز مانند اکثر کاربران، به این نتیجه رسیده که دوربین میکروسکوپی کاربرد چندانی ندارد و آن را کنار گذاشته و یا این عکس مربوط به نسخه معمولی یا نسخه لایت در این سری است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)