خانهاخبار
شیائومی واچ S1 رسما معرفی شد: کنترل اکسیژن خون و نمایشگر امولد

شیائومی واچ S1 رسما معرفی شد: کنترل اکسیژن خون و نمایشگر امولد

جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی با قیمت 173 دلاری روانه بازار خواهد شد
۱۴۰۰/۱۰/۷

شیائومی امروز با برگزاری مراسمی از جدیدترین محصولات خود مانند سری شیائومی 12 رونمایی کرد. در کنار سری پرچمدار این شرکت، جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی به نام شیائومی واچ S1 نیز رونمایی شد که طراحی کلاسیک و رسمی دارد و عین حال، تمام قابلیت‌ها و امکانات یک ساعت هوشمند مدرن را در خود جای داده است.

image

شیائومی واچ S1 از طراحی شکیل و زیبایی بهره می‌برد که با طراحی مینمالیستی خود به نوعی بیانگر زبان طراحی محصولات شیائومی است. این ساعت هوشمند همچنین از نمایشگر 1.43 اینچی امولد با رزولوشن تصویر اچ‌دی و تراکم پیکسلی 361 ppi بهره می‌برد. همچنین این نمایشگر با لایه‌ای از شیشه سفایر پوشانده شده است که مقاوت بسیار خوبی را برای این ساعت به همراه خواهد داشت. قاب دور این نمایشگر نیز از جنس فولاد ضدزنگ است.

image

نمایشگر امولد شیائومی واچ S1 با روشنایی بالای خود مشکلی در نمایش محتوا در زیر نور آفتاب نخواهد داشت و همچنین کنترل و چک کردن تماس‌های دریافتی، پیام‌ها و اپلیکیشن‌ها در این نمایشگر به روان‌ترین شکل ممکن انجام خواهد شد. به علاوه، شیائومی واچ S1 از 117 قابلیت ورزشی پشتیبانی خواهد کرد و به تمام قابلیت‌های سلامتی متداول مانند پایشگر خواب، سنجشگر ضربان قلب و  کنترل میزان اکسیژن خون نیز مجهز خواهد بود. از دیگر امکانات شیائومی واچ S1 می‌توان به NFC، برقراری تماس و مکان‌یابی GNSS اشاره کرد.

image

منبع تغذیه شیائومی واچ S1 باتری 470 میلی‌امپر ساعتی است که طبق ادعای شیائومی، تا 12 روز با کاربری معمولی دوام خواهد داشت. همچنین ساعت هوشمند شیائومی در حالت استندبای تا 24 روز نیز عمر خواهد داشت. شارژ این باتری نیز از طریق شارژر مغناطیسی انجام خواهد شد. شیائومی واچ S1 از نرم‌افزارهای مختلف نیز پشتیبانی خواهد کرد که البته در حال حاضر این قابلیت برای کاربران IOS در دسترس نخواهد بود.

image

در نهایت باید اشاره کرد که شیائومی واچ S1 در دو مدل بند چرمی و بند سیلیکونی و دو رنگ مشکی و نقره‌ای قابل سفارش است قیمت آن نیز از 173 دلار آغاز خواهد شد و فروش رسمی آن از 10 دی آغاز خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)