خانهاخبار
شیائومی پتنت یک گوشی هوشمند تاشو با طراحی Clamshell (صدفی) را ثبت کرد

شیائومی پتنت یک گوشی هوشمند تاشو با طراحی Clamshell (صدفی) را ثبت کرد

گوشی هوشمند تاشو شیائومی طراحی مانند گلکسی زد فلیپ 3 خواهد داشت.
۱۴۰۰/۱۰/۷

بنابر اخبار منتشر شده، شیائومی قصد دارد خانواده گوشی‌های تاشو خود را گسترش دهد و در کنار می میکس فولد که در آوریل سال جاری میلادی معرفی شد، یک گوشی هوشمند تاشو دیگر با طراحی Clamshell را روانه بازار کند. در این راستا، این غول فناوری چینی به تازگی پتنت یک گوشی تاشو با طراحی Clamshell را در اتحادیه چینی CNIPA ثبت کرده است که شباهت زیادی به گوشی تاشو سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ 3 دارد. براساس این پتنت شیائومی، در پنل پشتی این گوشی تاشو دوربین دوگانه و نمایشگر ثانویه کوچک قرار خواهد داشت.

 

همچنین در پنل جلویی گوشی تاشو شیائومی نمایشگر این گوشی تاشو قرار دارد که میزبان دوربین سلفی دوگانه به صورت ناچ حفره‌ای خواهد بود. در بخش پایین نیز درگاه سیم کارت، درگاه Type-C و اسپیکرهای این گوشی هوشمند تاشو قرار گرفته است. کلید فیزیکی پاور و کلیدهای کنترل حجم صدا نیز در سمت راست بدنه قرار خواهد داشت.

در نهایت باید اشاره کرد که عرضه گوشی تاشو شیائومی چندان نیز عجیب نخواهد بود چرا که در حال حاضر شرکت‌های بزرگ فناوری مانند سامسونگ، هواوی و موتورولا گوشی‌های هوشمند تاشو خود را روانه بازار کرده‌اند و رقابت در این حوزه به شدت زیاد است. شیائومی نیز به نظر قصد دارد برای گسترش تسلط خود در بازار گوشی‌های هوشمند وارد این رقابت‌ شود تا سهم بزرگی از این بازار را از آن خود کند.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)