خانهاخبار
وان پلاس 10 پرو احتمالا در تاریخ ۱۴ دی معرفی خواهد شد

وان پلاس 10 پرو احتمالا در تاریخ ۱۴ دی معرفی خواهد شد

مدتی پیش می‌دانستیم که سری وان پلاس 10 قرار است در ماه ژانویه سال ۲۰۲۲ روانه بازار شوند؛ حالا با قرار گرفتن این گوشی در یک سایت فروشگاه اینترنتی، به نظر می‌رسد که این تاریخ معادل با ۴ ژانویه (۱۴ دی) است.
۱۴۰۰/۱۰/۷

مدتی قبل شنیده بود که گوشی وان پلاس 10 پرو، احتمالا در ماه ژانویه سال ۲۰۲۲ روانه بازار خواهد شد. حالا با قرار گرفتن این محصول در فروشگاه اینترنتی چینی JD.com، شاهد تاریخ ۴ ژانویه (۱۴ دی) برای پیش فروش آن هستیم و به نظر می‌رسد که این روز، معادل با تاریخ عرضه گوشی در کشور چین خواهد بود.

image

 

شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند، معمولا پس از معرفی گوشی‌های خود به پیش فروش آنها می‌پردازند؛ اما با توجه به اینکه وان پلاس از محبوبیت بسیار زیادی در کشور چین و همچنین بازار جهانی برخوردار است؛ امکان این نیز وجود دارد که در روز ۴ ژانویه (۱۴ دی)، شاهد انتشار تیزری برای معرفی این گوشی باشیم که مشخصات احتمالی آن مانند چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل اول و ادامه همکاری با هسل‌بلاد جهت تولید دوربین آن را نشان خواهد داد.

با توجه به اینکه سری پیشین گوشی‌های پرچمدار این شرکت در بین ماه‌های مارس و مه معرفی شدند؛ احتمال اینکه در سری وان پلاس 10 نیز شاهد همین رویه باشیم، وجود دارد. ممکن است گوشی‌های وان پلاس 10 و وان پلاس 10 پرو، در ماه ژانویه در بازار چین عرضه شوند و سپس شاهد عرضه نسخه جهانی آنها در بهار سال ۲۰۲۲ باشیم.

image

 

هنوز حدود یک هفته تا آغاز ماه ژانویه باقی مانده است و احتمالا در این مدت شاهد انتشار شایعات و اخبار بیشتری درباره این گوشی‌ها نیز خواهیم بود. درباره سری وان پلاس 10 چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)