خانهاخبار
اوپو قصد عرضه سه گوشی جدید در سری فایند X5 را دارد

اوپو قصد عرضه سه گوشی جدید در سری فایند X5 را دارد

به نظر می‌رسد که شرکت اوپو قصد دارد تا سه گوشی جدید را در سری فایند داشته و همچنین شایعه‌ای مبنی بر این شنیده می‌شود که ممکن است نام این سری، اوپو فایند X5 باشد.
۱۴۰۰/۱۰/۷

شرکت اوپو در اوایل ماه دسامبر اعلام کرد که قصد عرضه یک گوشی در سری فایند X به همراه چیپست کوالکام اسنپدراگون نسل اول را دارد و این گوشی در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ روانه بازار خواهد شد. شرکت مدیاتک نیز مدتی بعد تایید کرد که یک گوشی در این سری به همراه چیپست مدیاتک دیمنسیتی 9000 عرضه می‌شود.

image

 

افشاگر شناخته شده‌ای به نام Digital Chat Station نیز به تازگی اعلام کرده که این سری پرچمدار شرکت اوپو، شامل سه گوشی متفاوت خواهد بود که یکی از آنها، دارای چیپستی نامعلوم است. وی همچنین گفته که اوپو در حال کار روی گوشی دیگری در سری فایند N است که دارای لولایی افقی بوده و باید با محصولاتی چون سامسونگ گلکسی زد فولد 3 و هواوی P50 پاکت در بازار چین رقابت کند.

همچنین به نظر می‌رسد که نام این سری قرار است به جای فایند X4، فایند X5 باشد. این امر چندان دور از انتظار نیست زیرا عدد ۴ در فرهنگ چین، معنای خوبی نداشته و در باور‌های آنها، رابطه نزدیکی با مرگ دارد؛ به همین دلیل اکثر سازندگان چینی در شماره مدل گوشی‌های خود از این عدد استفاده نمی‌کنند.

گوشی اوپو فایند X5 پرو قرار است دارای بهبود‌هایی جزئی نسبت به پرچمدار فعلی این شرکت یا همان فایند X3 پرو باشد. این گوشی همانطور که پیش از این به آن اشاره کردیم، دارای چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل اول بوده و همچنین به نظر می‌رسد که از شارژ سریع ۸۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. گوشی‌های فعلی شرکت اوپو، به همراه پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ واتی عرضه می‌شود که این شرکت تکنولوژی آن را SuperVOOC 2.0 می‌نامد.

درباره سری اوپو فایند X5‌ چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)