خانهاخبار
شیائومی بخشی از مشخصات فنی شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو را منتشر کرد

شیائومی بخشی از مشخصات فنی شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو را منتشر کرد

بنابر اخبار منتشر شده، شیائومی 12 پرو 3 دوربین 50 مگاپیکسلی خواهد داشت!
۱۴۰۰/۱۰/۶

همانطور که قبلا نیز رسما اعلام شده بود، شیائومی قرار است فردا، 6 دی، از جدیدترین پرچمداران خود یعنی شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو رونمایی کند. البته برخی از شایعات ابراز داشته‌اند که یک نسخه دیگر از سری شیائومی 12 به نام شیائومی 12X نیز وجود خواهد داشت. همچنین بنابر بر تایید رسمی شیائومی، سری شیائومی 12 با تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل یک عرضه خواهد شد. در همین راستا، مدیرعامل شیائومی یعنی لی جون امروز جزئیات جدیدی از مشخصات فنی سری شیائومی 12 را در دسترس کاربران قرار داد.

براساس اخبار منتشر شده، شیائومی 12 از شارژ 67 واتی باسیم و شارژ بی‌سیم 50 واتی بهره خواهد برد در حالی که نسخه پرمیوم سری یعنی شیائومی 12 پرو با شارژ 120 واتی عرضه خواهد شد. همچنین تصاویر واقعی و رندرهای جدیدی از شیائومی 12 پرو منتشر شده است که خبر از طراحی دوربین جدیدی می‌دهد که میزبان سه دوربین 50 مگاپیکسلی خواهد بود.

همانطور که اشاره شد، شیائومی 12 پرو از سه دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی، فوق عریض و تله‌فوتو بهره خواهد برد که در نوع خود جالب توجه خواهد بود. همچنین اخیرا خبری نیز منتشر شد که اظهار داشته است دوربین اصلی شیائومی 12 پرو سنسور 1/1.28 اینچی 50 مگاپیکسلی IMX707 سونی خواهد بود که با فناوری ترکیب‌سازی پیکسلی، اندازه پیکسلی آن به 2.44 میکرومتر خواهد رسید. شایان ذکر است که قابلیت برجسته این دوربین عملکرد فوق‌العاده آن در شرایط نوری کم است.

image

منبع تغذیه شیائومی 12 پرو باتری 4600 میلی‌امپر ساعتی خواهد بود که از شارژ 120 واتی پشتیبانی خواهد کرد. این باتری همچنین از شارژ دوگانه نیز بهره خواهد برد مانع از داغ شدن باتری حین شارژ و افت عملکرد آن خواهد شد. از دیگر مشخصات فنی شیائومی 12 پرو می‌توان به نمایشگر 6.73 اینچی با رزولوشن تصویر 2K و نرخ نوسازی متغیر تا 120 هرتز اشاره کرد. همچنین نرخ نمونه‌برداری لمسی این نمایشگر 480 هرتز خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که متأسفانه هنوز مشخص نیست که آیا شیائومی 12 پرو برای بازارهای جهانی عرضه خواهد شد یا تنها برای بازار چین به فروش خواهد رسید چرا که شیائومی می 11 پرو نیز تنها برای بازار چین عرضه شد.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)