خانهاخبار
تماشا کنید: آنر با انتشار ویدئویی از طراحی آنر مجیک V پرده‌برداری کرد

تماشا کنید: آنر با انتشار ویدئویی از طراحی آنر مجیک V پرده‌برداری کرد

جدیدترین گوشی هوشمند آنر از طراحی مشابه گلکسی زد فولد 3 بهره خواهد برد.
۱۴۰۰/۱۰/۶

چندی پیش، آنر رسما تایید کرد که آنر میجک V اولین گوشی هوشمند تاشو آنر خواهد بود که برای رقابت با پرچمدار تاشو سامسونگ به بازار عرضه خواهد شد. به علاوه، انتظار می‌رود گوشی هوشمند تاشو آنر به زودی رونمایی شود چرا که تا به امروز تیزرهای مختلفی از آنر مجیک V منتشر شده است. البته باید اشاره کرد که آنر هنوز به طور رسمی زمان معرفی رسمی آنر مجیک V را اعلام نکرده است.

حالا براساس جدیدترین اخبار منتشر شده، آنر با انتشار تیزر ویدئویی از طراحی جدیدترین گوشی هوشمند تاشو خود رونمایی کرده است. با انتشار این تیزر، آنر به صورت رسمی تایید کرد که آنر مجیک V با طراحی مشابه پرچمدار تاشو سامسونگ یعنی گلکسی ز فولد 3 عرضه خواهد شد.

image

شایان ذکر است که از همان ابتدا نیز به نظر می‌رسید توجه ویژه آنر برای طراحی آنر مجیک V تجربه کاربری نمایشگر بزرگ خواهد بود چرا که براساس شایعات منتشر شده، نمایشگر داخلی آنر مجیک V تجربه‌ای شبیه به کار با یک تبلت برای کاربر به ارمغان خواهد آورد. همچنین به نظر می‌رسد اپلیکیشن‌های مختلف نرم‌افزاری نیز برای این نمایشگر نیز بهینه خواهند شد.

مدیرعامل آنر نیز اعلام کرده است که آنر مجیک V مهمترین گوشی هوشمند تاشو سال 2022 خواهد بود و با گلکسی زد فولد 3 به رقابت خواهد پرداخت. همان طور که قبلا اشاره شد، هنوز زمان معرفی رسمی آنر مجیک V اعلام نشده است ولی انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند در ماه ژانویه سال 2022 رسما رونمایی شود.

همچنین بنابر اخبار رسمی، آنر مجیک V با تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل یک عرضه خواهد شد به علاوه، برخی از شایعات نیز ابراز داشته‌اند آنر مجیک V از نمایشگر داخلی 8 اینچی و نمایشگر بیرونی 6.5 اینچی بهره خواهد برد که توسط BOE و Visionox تامین خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که انتظار می‌رود در روزهای آتی اخبار بیشتری حول آنر مجیک V منتشر شود و سایر جزئیات این گوشی تاشو شامل مشخصات فنی و نحوه عرضه نیز در دسترس کاربران قرار بگیرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)