خانهاخبار
نخستین تیزر از گوشی ریلمی GT 2 پرو مستر ادیشن منتشر شد

نخستین تیزر از گوشی ریلمی GT 2 پرو مستر ادیشن منتشر شد

شرکت ریلمی به تازگی تیزری از گوشی جدید خود یا همان ریلمی GT 2 پرو مستر ادیشن منتشر کرده که نمایشگر پانچ‌ هول و حاشیه‌های بسیار کم آن را نشان می‌دهند.
۱۴۰۰/۱۰/۴

چندی پیش شرکت ریلمی عکس‌هایی را از گوشی ریلمی GT 2 پرو مستر ادیشن منتشر کرد که طراحی پنل پشتی این گوشی را نشان می‌دادند؛ حالا اما این شرکت تیزر دیگری از این گوشی را منتشر کرده که در آن شاهد طراحی بخش جلویی گوشی هستیم.

image

 

ریلمی GT 2 پرو مستر ادیشن دارای نمایشگری از نوع حفره دار یا پانچ هول بوده که حاشیه‌های بسیار کمی نیز دارد. دوربین سلفی در قسمت بالایی سمت چپ نمایشگر قرار گرفته است. ریلمی هنوز درباره مشخصات رسمی این گوشی چیزی در میان نگذاشته است؛ اما آنها می‌گویند که این یک پرچمدار با سخت افزار رده بالا بوده که با تمرکز روی نسل جوان طراحی شده است.

در کنار این تیزر، عکسی نیز از گوشی ریلمی GT 2 پرو منتشر شده که در فریم پایینی آن شاهد درگاه USB-C، درگاه سیم کارت، یک اسپیکر و یک خروجی میکروفون هستیم. ریلمی هنوز مشخصات سخت افزاری گوشی GT 2 پرو را اعلام نکرده است؛ اما مدتی پیش این مشخصات پس از دریافت گواهی TENAA توسط این گوشی لو رفتند.

image

 

ریلمی GT 2 پرو قرار است به همراه نمایشگر ۶.۷۸ اینچی امولد، دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و سنسور اثر انگشت قرار گرفته زیر نمایشگر روانه بازار شود. این گوشی هوشمند در دیتابیس TENAA در نسخه‌های با رم ۸ یا ۱۲ گیگبایتی و حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵‍۱۲ گیگابایتی دیده شده است؛ همچنین می‌دانیم که نسخه‌ای با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی ۱ ترابایتی نیز وجود دارد.

بنچمارک‌هایی چون گیک‌بنچ و انتوتو پیش از این تایید کرده بودند که ریلمی GT 2 پرو به همراه سیستم عامل اندروید 12 عرضه خواهد شد؛ با استناد به شایعات، این گوشی دارای پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۵ واتی نیز هست. ریلمی GT 2 پرو قرار است در روز ۴ ژانویه (۱۴ دی) و به همراه پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل اول معرفی شود.

از این شرکت انتظار می‌رود تا در رویداد معرفی این گوشی، از نسخه معمولی آن به نام ریلمی GT 2 نیز رونمایی کند. همچنین پیش از این شنیده بودیم که گوشی ریلمی GT 2 پرو در سه نسخه معمولی، مستر ادیشن و کمرا پرفورمنس ادیشن عرضه خواهد شد.

 

تا به حال شاهد انتشار عکس‌هایی از نسخه‌های مستر و کمرا ادیشن بوده‌ایم؛ اکنون به نزدیک‌تر شدن به تاریخ معرفی این سری، بعید نیست که عکسی نیز از نسخه معمولی ریلمی GT 2 پرو منتشر شود. درباره این سری ریلمی چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)