خانهاخبار
سری ویوو V23 به همراه پنل پشتی تغییر رنگ دهنده روانه بازار می‌شود

سری ویوو V23 به همراه پنل پشتی تغییر رنگ دهنده روانه بازار می‌شود

به تازگی تاریخ عرضه و مشخصات سری گوشی‌های ویوو V23 منتشر شده‌اند و به نظر می‌رسد که در این گوشی‌ها شاهد پنل پشتی با قابلیت تغییر رنگ خواهیم بود.
۱۴۰۰/۱۰/۴

در روز گذشته، مشخص شد که سری ویوو V23 احتمالا در ماه آینده و به همراه دوربین سلفی دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی معرفی می‌شوند. حال در امروز، با تاریخ عرضه رسمی این سری از گوشی‌ها آشنا شده‌ایم که معادل ۵ ژانویه (۱۵ دی) است.

image

 

ویوو قصد دارد تا در این مراسم از گوشی‌های V23 و V23‌ پرو رونمایی کرده که هر دو دارای پنل‌های پشتی با قابلیت تغییر رنگ هستند و ابتکار جالبی به حساب می‌آید. ویوو می‌گوید که رنگ شیشه پشتی این گوشی‌ها در مواجهه با نور آفتاب و یا دیگر منابع نوری UV تغییر می‌کند؛ البته این پنل پشتی تغییر رنگ دهنده، تنها در نسخه طلایی رنگ این گوشی‌ها قرار گرفته است و نسخه‌ مشکی رنگ آن، فاقد این قابلیت خواهد بود.

با اینکه ویوو هنوز از مشخصات سخت افزاری سری V23 چیزی در میان نگذاشته است؛ با توجه به تیزر‌های منتشر شده، می‌توان تایید کرد که ویوو V23 به همراه دوربین سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی عرضه شده و در سوی دیگر، نسخه پرو به همراه دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی روانه بازار می‌شود. نسخه پرو همچنین دارای نمایشگری خمیده است ولی در نسخه معمولی، شاهد استفاده از یک نمایشگر تخت هستیم.

 

احتمالا در روز‌های آتی نیز خبر‌های بیشتری درباره این گوشی‌ها مشاهده خواهیم کرد. درباره سری ویوو V23 چه می‌اندیشید؟ آیا قابلیت تغییر رنگ پنل پشتی این گوشی‌ها را می‌پسندید یا به نظرتان کاربردی واقعی برای آن وجود ندارد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)