خانهاخبار
آنر مجیک V نخستین گوشی تاشو به همراه پردازنده اسنپدراگون 8 نسل اول خواهد بود

آنر مجیک V نخستین گوشی تاشو به همراه پردازنده اسنپدراگون 8 نسل اول خواهد بود

در روز گذشته شاهد انتشار نخستین تیزر از گوشی تاشو آنر مجیک V بودیم و حالا مدل پردازنده این گوشی تاشو نیز مشخص شده است.
۱۴۰۰/۱۰/۴

در روز گذشته، شرکت آنر تیزری از نخستین گوشی تاشو خود به نام آنر مجیک V منتشر کرد. این شرکت هنوز جزئیات خاصی درباره این گوشی را درر میان نگذاشته است؛ اما به این اشاره کرده که آنر مجیک V، نخستین پرچمدار تاشو این شرکت خواهد بود. به همین دلیل، احتمالا با گوشی قدرتمندی روبرو هستیم.

image

 

با استناد به عکسی از یک پرزنتیشن لو رفته در کشور چین، به نظر می‌رسد که حالا با نوع پردازنده به کار رفته در این گوشی تاشو نیز آشنا شده‌ایم. آنر مجیک V قرار است تا از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل اول استفاده کرده و در واقع نخستین گوشی تاشو در جهان است که به همراه این چیپست به بازار می‌آید. البته مشخصا با توجه به محبوبیت اخیر گوشی‌های تاشو، در سال ۲۰۲۲ شاهد عرضه گوشی‌های بیشتری از این نوع با چیپست اسنپدراگون 8 نسل اول خواهیم بود.

image

 

با توجه به شایعات، گوشی آنر مجیک V در ماه آینده معرفی خواهد شد؛ در صورت حقیقت داشتن اینگونه شایعات، احتمالا در روز‌های آتی شاهد انتشار اخبار بیشتری درباره این گوشی خواهیم بود. این گوشی قرار است با نمایشگر بیرونی ۶.۵ اینچی و نمایشگر درونی ۸ اینچی روانه بازار شود؛ پنل‌های این دو نمایشگر توسط BOE ساخته شده‌اند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)