خانهاخبار
ریلمی GT 2 پرو در سه نسخه متفاوت به بازار می‌آید

ریلمی GT 2 پرو در سه نسخه متفاوت به بازار می‌آید

اینطور که به نظر می‌رسد، شرکت ریلمی قصد دارد تا گوشی ریلمی GT 2 پرو را در سه نسخه متفاوت روانه بازار کند که هر یک، تفاوت‌های اساسی با دیگری دارند.
۱۴۰۰/۱۰/۳

تا به حال شایعات و مطالب زیادی درباره سری ریلمی GT 2 شنیده‌ایم و با استناد به آنها، به نظر می‌رسد که شرکت ریلمی قصد دارد تا سه نسخه متفاوت از گوشی‌های ریلمی GT 2 پرو را روانه بازار کند. به گفته یکی از افشاگران شناخته شده و صاحب نام یعنی @OnLeaks، احتمالا شاهد عرضه گوشی‌های ریلمی GT 2 پرو، ریلمی GT 2 پرو مستر ادیشن و ریلمی GT 2 پرو کمرا خواهیم بود.

image

 

همانطور که از نام این گوشی‌ها پیدا است؛ هر یک تمرکز و کاربرد متفاوتی داشته و هنوز مشخص نیست که آیا در تاریخ ۴ ژانویه (۱۵ دی)، شاهد معرفی آنها خواهیم بود یا خیر. مدتی پیش، شرکت ریلمی تیزر‌ی را منتشر کرد که گوشی ریلمی GT 2 پرو مستر ادیشن را با بدنه پشتی بیوپلیمری خود که به کاغذ شباهت دارد؛ نشان می‌داد.

image

 

عکس‌های رندر‌ شده‌ای نیز از ریلمی GT 2 پرو کمرا پرفورمنس منتشر شده‌اند که برجستگی دوربین بزرگی را به همراه داشته که بی شباهت به گوشی قدیمی نکسوس 6P هواوی نیست. نسخه غیر پرو گوشی ریلمی GT 2 نیز قرار است در آینده نزدیک و در کشور هند معرفی شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)