خانهاخبار
گوشی اوپو K9x به همراه پردازنده دیمنسیتی 810 معرفی شد

گوشی اوپو K9x به همراه پردازنده دیمنسیتی 810 معرفی شد

شرکت اوپو به تازگی از جدیدترین گوشی میان رده خود به نام K9x رونمایی کرده که در ادامه نگاهی به مشخصات آن می‌اندازیم.
۱۴۰۰/۱۰/۳

شرکت اوپو به تازگی گوشی جدیدی با چیپست مدیاتک دیمنسیتی 810 را به سری K9 خود افزود. این گوشی، اوپو K9x نام داشته و به همراه سیستم دوربین سه‌گانه، باتری با ظرفیت بالا و نمایشگری تخت با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز روانه بازار می‌شود.

 

نمایشگر ۶.۵ اینچی گوشی اوپو K9x، از نوع LCD است و همانطور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم؛ این گوشی از پردازنده دیمنسیتی 810 استفاده می‌کند. دوربین سلفی در پانج هول واقع شده در قسمت بالایی سمت چپ قرار داشته و رزولوشن آن، معادل ۱۶ مگاپیکسل است. اوپو K9x در نسخه‌های با ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

در پشت گوشی، شاهد سیستم دوربین سه گانه آن هستیم که دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی جهت عکاسی پرتره را در خود جا داده است. این گوشی به همراه سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری ColorOS 12 عرضه خواهد شد.

اوپو K9x دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری است و از شارژ سریع ۳۳ واتی نیز پشتیبانی می‌کند؛ در بخش پایینی گوشی نیز شاهد یک جک ۳.۵ میلی متری هدفون هستیم که این روز‌ها در کمتر محصولی یافت می‌شود. این شرکت هنوز به قیمت این گوشی اشاره‌ای نکرده و باید تا اولین روز فروش آن یا ۲۷ دسامبر (۶ دی)، برای دانستن آن صبر کنیم. این گوشی در رنگ های بنفش-نقره‌ای و مشکی روانه بازار می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)