خانهاخبار
عینک هوشمند هواوی و لپتاپ میت بوک X پرو 2022 رسما رونمایی شدند

عینک هوشمند هواوی و لپتاپ میت بوک X پرو 2022 رسما رونمایی شدند

جدیدترین لپتاپ هواوی از تراشه نسل یازده اینتل و حافظه داخلی 1 ترابایتی بهره می‌برد.
۱۴۰۰/۱۰/۲

هواوی امروز با برگزاری مراسمی از محصولات جدید خود شامل هواوی P50 پاکت و هواوی واچ D رونمایی کرد. همچنین در خلال این مراسم، این شرکت فناوری از جدیدترین عینک هوشمند خود و نسل جدید لپتاپ پرمیوم خود یعنی میت بوک X پرو 2022 نیز رونمایی کرد که در ادامه مطلب به آنها خواهیم پرداخت.

عینک هوشمند هواوی

جدیدترین نسخه عینک‌های هوشمند هواوی در سه مدل ولینگتون، بوستون و خلبانی و در دو نسخه آفتابی و طبی به زودی عرضه می‌شود تا همه سلیقه‌ها را پوشش دهد. به علاوه، عینک هوشمند هواوی از اسپیکرهای 128 میلی‌متری قدرتمند و میکروفون بهره خواهد برد تا ارتباط با دستیار صوتی هواوی یعنی سلیا (Celia) به خوبی برقرار شود. در بخش نرم‌افزار، عینک هوشمند هواوی مجهز به سیستم عامل هارمونی خواهد بود. به نظر می‌رسد عینک هوشمند هواوی برای کاربرانی ساخته شده است قصد دارند به سرعت و بدون نیاز به گوشی هوشمند نوت برداری کنند، به موسیقی گوش دهند و تماس‌های صوتی برقرار کنند.

image

 

از نظر سلامتی نیز عینک هوشمند هواوی به مراقبت از چشم کاربر خواهد پرداخت و از گواهی پاشش قطرات آب IPX4 نیز برخوردار خواهد بود. بنابر ادعای هواوی، باتری عینک هوشمند هواوی در استفاده معمولی تا 16 ساعت، برای تماس صوتی تا 4.5 ساعت و برای پخش موزیک تا 6 ساعت دوام خواهد آورد. برچسب قیمتی نسخه طبی آن 266 دلار و قیمت نسخه افتابی آن 299 دلار خواهد بود و فروش آن نیز از امروز در چین آغاز شده است.

میت بوک X پرو 2022

میت بوک X پرو 2022 که جدیدترین نسل لپتاپ پرچمدار هواوی محسوب می‌شود، مجهز به تراشه نسل یازده راکت لیک اینتل خواهد بود و از نمایشگر لمسی 14.2 اینچی 3K با نرخ نوسازی 90 هرتزی و نسبت تصویر 3:2 بهره می‌برد. حداکثر روشنایی نمایشگر میت بوک X پرو 2022 500 نیتس است و این نمایشگر همچنین از طیف رنگی P3 نیز پشتیبانی می‌کند. منبع تغذیه این لپتاپ پرمیوم باتری 60 وات‌ساعتی خواهد بود.

image

 

 از نظر ابعاد و اندازه، میت بوک X پرو 2022 تنها 1.38 کیلوگرم وزن دارد و ضخامت آن در بیشترین حالت به 15.5 میلی‌متر می‌رسد. در بخش اتصالات، جدیدترین لپتاپ هواوی مجهز به چهار درگاه Type-C و جک 3.5 میلی‌متری صدا خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی میت بوک X پرو 2022 می‌توان به پردازنده گرافیکی یکپارچه اینتل ایریس Xe، حافظه رم LPDDR4x 16 گیگابایتی و حافظه داخلی 1 ترابایتی SSS M2 اشاره کرد. همچنین میت بوک X پرو 2022 با ویندوز 10 از پیش نصب شده عرضه خواهد شد.

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که مدل پایه میت بوک X پرو 2022 با مشخصات فنی Core i5، رم 16 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی 1490 دلار قیمت دارد و از آن سو، بالاترین کانفیگ آن با مشخصات فنی Core i7 و حافظه داخلی 1 ترابایتی با قیمت 1961 دلار به فروش خواهد رسید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)