خانهاخبار
هواوی واچ D همراه با قابلیت‌ اندازه‌گیری فشار خون رسما معرفی شد

هواوی واچ D همراه با قابلیت‌ اندازه‌گیری فشار خون رسما معرفی شد

جدیدترین ساعت هوشمند هواوی از نمایشگر اچ‌دی 1.64 اینچی بهره می‌برد
۱۴۰۰/۱۰/۲

هواوی امروز با برگزاری مراسمی از جدیدترین محصولات خود در حوزه فناوری رونمایی کرد که ستاره‌های این مراسم جدیدترین گوشی هوشمند تاشو این شرکت یعنی هواوی P50 پاکت و ساعت هوشمند هواوی واچ D بودند. جدیدترین ساعت هوشمند هواوی همچنین از قابلیت‌های ویژه‌ای مانند سنجشگر فشار خون و ECG (الکتروکاردیوگرام) نیز بهره می‌برد.

در بخش طراحی، هواوی واچ D از آلومینیوم مخصوص صنایع هوانوردی ساخته شده است که از استحکام بسیار بالایی برخوردار است در برابر خراشیدگی نیز مقاومت خوبی دارد. به علاوه، ساعت هوشمند هواوی مجهز به نمایشگر 1.64 اینچی با رزولوشن تصویر اچ‌دی است که تراکم پیکسلی آن برابر با 326 ppi است. یکی از نکات ویژه هواوی واچ D وزن آن است که طبق اعلام هواوی، تنها یک ششم دستگا‌های معمولی اندازه‌گیری فشار خون وزن دارد و باعث ازار مچ کاربر نخواهد شد.

image

 

همچینی هواوی اعلام کرده است که هواوی واچ D به دلیل برخورداری از گواهی IP68 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است و به اولین ساعت هوشمند موجود در بازار بدل خواهد شد که در کنار بهره‌گیری از سنجشگر فشار خون، از گواهی IP68 نیز بهره می‌برد. کنترل ضربان قلب در هواوی واچ D نیز از طریق سنسور حساس اپتیکال هشت کاناله انجام می‌شود.

بدون شک مهمترین بخش هواوی واچ D سنجش فشار خون آن است که از دقت بسیار بالایی برخوردار است و طبق اعلام هواوی، از استانداردهای داروسازی و آزمایشگاهی پشتیبانی می‌کند و ضریب خطای آن نیز بسیار پایین است. وظیفه سنجش فشار خون در هواوی واچ D بر عهده یک میکروپمپ به اندازه یک سکه کوچک است که در بازه mmHg 40 تا 230 mmHg فشار خون کاربر را اندازه می‌گیرد. همچنین یک الگوریتم اختصاصی نیز با بهره‌گیری از هوش مصنوعی به افزایش دقت نتیجه نهایی سنجشگر فشار خون کمک می‌کند.

image

 

در کنار سنجشگر فشار خون، تست نوار قلب و یا ECG نیز قرار دارد که به کنترل ریتم ضربان قلب و اختلالات قلبی می‌پردازد. در این راستا، هواوی ادعا کرده است که باتری هواوی واچ D عملکرد خارق‌العاده‌ای خواهد داشت به طوریکه با 6 بار اندازه‌گیری فشار خون و 5 بار تست ECG، باتری هواوی واچ D تا 7 روز دوام خواهد داشت. از دیگر ویژگی‌ سلامتی هواوی واچ D می‌توان به پشتیبانی از 70 حالت ورزشی متنوع اشاره کرد که در نوع خود جالب توجه است.

image

در نهایت باید اشاره کرد که هواوی واچ D در دو رنگ مشکی و تیتانیومی عرضه خواهد شد و برچسب قیمتی آن نیز 469 دلار است. همچین فروش رسمی هواوی واچ D از روز 25 دسامبر یا 4 دی در چین آغاز خواهد شد

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

اکبر در جهنم

۱۴۰۰/۱۰/۲
بیاد ایران قیمتش چقدر میشه حدودا ؟