خانهاخبار
شیائومی 12 مجهز به نمایشگر 6.28 اینچی خواهد بود

شیائومی 12 مجهز به نمایشگر 6.28 اینچی خواهد بود

سری شیائومی 12 با پیشرفت‌های قابل توجه در زمینه نمایشگر و دوربین به زودی معرفی خواهد شد.
۱۴۰۰/۱۰/۲

بنابر اعلام رسمی شیائومی، سری پرچمدار این شرکت یعنی سری شیائومی 12 قرار است در تاریخ 7 دی در چین رونمایی شود. در این راستا، در فاصله یک هفته مانده به مراسم رونمایی، اخبار زیادی حول سری پرچمدار شیائومی منتشر می‌شود که ما را بیشتر با سری شیائومی 12 آشنا می‌سازد. حالا براساس جدیدترین اخبار منتشر شده، شیائومی تایید کرده است که نسخه معمولی سری یعنی شیائومی 12 مجهز به نمایشگر 6.28 اینچی خواهد بود که از نمایشگر 6.81 اینچی شیائومی می 11 کوچک‌تر است.

image

 

همچین اوایل امروز بود که شیائومی اعلام کرد که شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو موفق به کسب امتیاز عالی A+ از وبسایت DisplayMate شده‌اند. به علاوه، سری شیائومی توانسته‌ است با ثبت 15 رکورد در زمینه نمایشگر، عملکردی بسیار خوب از خود به جای بگذارد.

image

 

در ادامه، شیائومی اعلام کرده است که شیائومی 12 برای کار کردن با یک دست نیز تجربه خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. شیائومی برای اثبات این موضوع، پوسترهایی را از مقایسه ابعاد بین شیائومی 12 و آیفون 13 منتشر کرده است که در آن شیائومی 12 به دلیل ابعاد کوچک‌تر آن خوش‌دست تر است و در عین حال نمایشگر بزرگ‌تری را در خود جای داده است.

همچنین به نظر می‌رسد سری شیائومی 12 همراه با توجه ویژه‌ای روی بخش عکاسی و دوربین عرضه خواهد شد چرا که براساس گزارش‌های منتشر شده، غول فناوری چینی برای دوسال در حال کار و تحقیق بر بهبود عملکرد و الگوریتم پردازش تصویر دوربین‌ پرچمداران خود بوده است. در این راستا، شیائومی تیزری منتشر کرده است که در آن به پردازش سریع تصاویر توسط دوربین سری شیائومی 12 اشاره شده است.

image

 

شیائومی همچنین اعلام کرد که سیستم خنک‌کنندگی سری پرچمدار شیائومی 12 به طور کلی بازطراحی شده است و مهندسان این شرکت توانسته‌اند که سیستم خنک‌کنندگی VC بزرگی را در سری شیائومی 12 قرار بدهند تا به خنک نگه داشتن دستگاه و تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک آن کمک کند. به علاوه، مهندسین شرکت شیائومی موفق شده‌اند در عین قرار دادن سیستم خنک‌کننده بزرگ و تمام اجزای موردنیاز، اندازه مادربرد سری شیائومی 12 را به طرز محسوسی کاهش دهند.

image

image

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که به نظر می‌رسد شیائومی برای رقابت با سایر پرچمداران سعی دارد با قدرت وارد شود تا بتواند سلطه خود بر بازار موبایل را ادامه دهد.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)