خانهاخبار
وان پلاس 10 پرو به همراه نمایشگر LTPO 2.0 عرضه خواهد شد

وان پلاس 10 پرو به همراه نمایشگر LTPO 2.0 عرضه خواهد شد

آقای «پیت لاو» که مدیر عامل شرکت وان پلاس است؛ به تازگی اعلام کرده که پرچمدار بعدی این شرکت یا وان پلاس 10 پرو به همراه نمایشگری از نوع LTPO 2.0 روانه بازار خواهد شد.
۱۴۰۰/۱۰/۲

مدیر عامل شرکت وان پلاس یا همان آقای «پیت لاو»، به تازگی عرضه گوشی وان پلاس 10 پرو در ژانویه سال ۲۰۲۲ را تایید کرده و همچنین اعلام کرد که پرچمدار بعدی این شرکت، به همراه نمایشگری از نوع LTPO 2.0 روانه بازار خواهد شد. وی می‌گوید که کاربران به لطف این تکنولوژی جدید، تجربه‌ای بهتر و روان‌تر از نمایشگر گوشی خود پیدا می‌کنند.

image

 

نمایشگر‌های LTPO که مخفف Low-Temperature Polycrystalline Oxide است؛ نوع خاصی از نمایشگر‌های اولد هستند که از نرخ نوسازی متغیر بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند. این نمایشگر‌ها همچنین مصرف باتری کمتری نسبت به پنل‌های معمولی LTPS اولد دارند. هنوز مشخص نیست که LTPO 2.0 چه بهبود‌های خاصی را به همراه دارد؛ اما می‌دانیم که این نمایشگر‌ها توسط شرکت سامسونگ ساخته می‌شوند.

در بخش‌های دیگر، وان پلاس 10 پرو قرار است دارای چیپست جدید کوالکام اسنپدراگون 8 نسل اول، نمایشگر ۶.۷ اینچی امولد با رزولوشن QHD+ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی باشد. این گوشی دارای دوربین سه‌گانه بوده که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین التراواید ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر می‌شود.

درباره تکنولوژی جدید LTPO 2.0 چه می‌اندیشید؟ آیا به نظرتان سامسونگ از آن در سری گلکسی اس 22 نیز بهره خواهد برد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)