خانهاخبار
رندرهایی از گوشی موتورولا موتو G استایلس 2022 منتشر شدند

رندرهایی از گوشی موتورولا موتو G استایلس 2022 منتشر شدند

به تازگی عکس‌هایی رندر شده از گوشی موتورولا موتو G استایلس 2022 منتشر شده‌اند که طراحی این گوشی را نشان می‌دهند.
۱۴۰۰/۹/۳۰

پیش از این شنیده بودیم که گوشی موتورولا موتو G استایلس 2022، قرار است در اواسط سال آتی میلادی روانه بازار شود. حالا نیز شاهد انتشار نخستین عکس‌های رندر شده از این گوشی هستیم که ما را با طراحی آن آشنا می‌کند؛ این عکس‌ها توسط @OnLeaks و Prepp منتشر شده‌اند. در موتورولا موتو G استایلس 2022 شاهد استفاده از زبان طراحی معمول موتورولا هستیم؛ برجستگی دوربین این گوشی حالتی مستطیل-شکل با لبه‌های خمیده داشته و کمی از بدنه گوشی بیرون زده است.

 

در این گوشی شاهد استفاده از نمایشگری تخت و از نوع حفره دار یا پانچ هول هستیم که دوربین سلفی را در قسمت میانی بالای خود جا داده است. دکمه‌های پاور و کنترل صدا در سمت راست قرار داشته و به نظر می‌رسد که سنسور اثر انگشت گوشی نیز روی دکمه پاور آن قرار گرفته است. به نظر می‌رسد که موتورولا به جای یک پنل اولد، در نمایشگر این گوشی از یک پنل LCD استفاده خواهد کرد.

با استناد به گزارشات منتشر شده در گذشته، این گوشی قرار است با نمایشگر ۶.۸۱ اینچی، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی، باتری ۴۵۰۰ یا ۵۰۰۰ میلی آمپری و ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در نسخه پایه، روانه بازار شود. پردازنده این گوشی احتمالا از نوع اسنپدراگون 480+ است که در مقایسه با چیپست اسنپدراگون 678 استفاده شده در نسخه ۲۰۲۱، عملکرد ضعیف‌تری دارد.

 

درباره رندر‌های منتشر شده از موتورولا موتو G استایلس 2022 چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)