خانهاخبار
زمان معرفی سری شیائومی 12 رسما اعلام شد

زمان معرفی سری شیائومی 12 رسما اعلام شد

جدیدترین سری پرچمدار شیائومی هفته بعد رونمایی خواهد شد.
۱۴۰۰/۹/۳۰

سری پرچمدار شیائومی که قبلا قرار بود در تاریخ 12 دسامبر و یا 21 آذر معرفی شود، به طور رسمی در تاریخ 7 دی رونمایی خواهد شد. مراسم رونمایی سری شیائومی 12 قرار است هفته بعد در چین و در ساعت 7:30 عصر به وقت محلی برگزار شود که در طی آن از سری پرچمدار این شرکت رونمایی خواهد شد. البته باید اشاره کرد که هنوز مشخص نیست سری شیائومی 12 شامل چند مدل خواهد بود اما براساس اخبار منتشر شده، سری شیائومی 12 همراه با سه مدل شیائومی 12، شیائومی 12x و شیائومی 12 پرو خواهد بود. به علاوه، برخی از شایعات اشاره به نسخه الترا شیائومی 12 داشته‌اند که البته هنوز تایید نشده است. 

image

 

شایان ذکر است که شیائومی جزئیات دیگری درباره سری شیائومی 12 منتشر نکرده است ولی این شرکت قبلا به طور رسمی تایید کرده بود که سری شیائومی 12 مجهز به تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل یک خواهد بود. البته هنوز مشخص نیست آیا همه مدل‌های سری شیائومی 12 مجهز به تراشه کوالکام خواهند بود و یا تنها نسخه پرو سری با تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک عرضه خواهد شد. 

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که با توجه به نزدیک بودن زمان عرضه سری شیائومی 12، باید منتظر منتشر شدن تیزرها و تصاویر رسمی جدیدی از سری پرچمدار شیائومی باشیم تا جزئیات بیشتری از این سری در اختیار کاربران قرار بگیرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)