خانهاخبار
زمان عرضه وان پلاس10 پرو رسما تایید شد

زمان عرضه وان پلاس10 پرو رسما تایید شد

جدیدترین پرچمدار وان پلاس در ژانویه 2022 عرضه خواهد شد.
۱۴۰۰/۹/۳۰

امروز صبح، موسس و مدیرعامل وان پلاس با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی چینی Webio رسما اعلام کرد که جدیدترین پرچمدار این شرکت یعنی وان پلاس 10 پرو در ژانویه 2022 به طور رسمی عرضه خواهد شد. همچنین شایان ذکر است که این پیام توسط نماینده این شرکت در Webio قرار داده شد. 

image

 

به علاوه، وان پلاس 10 پرو با تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل یک عرضه خواهد شد. براساس شایعات و اخبار قبلی منتشر شده، جدیدترین پرچمدار وان پلاس از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی بهره خواهد برد که بهبودهایی نسبت به نسل قبلی داشته است. همچنین به احتمال زیاد، وان پلاس 10 پرو مجهز به نمایشگر LTPO امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس خواهد بود که از نرخ نوسازی 120 هرتزی نیز بهره می‌برد. 

image

در بخش سخت‌افزار، وان پلاس 10 پرو به احتمال فراوان با حافظه رم 12 گیگابایتی LPDDR5 دو مدل حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد. همچنین براساس شایعات منتشر شده، در پنل پشتی وان پلاس 10 پرو دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم 3.3 برابری قرار دارد. شایان ذکر است که این ساختار دوربینی مشابه دوربین‌های وان پلاس 9 است. همچنین شایعات منبع تغذیه وان پلاس 10 پرو را باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی اعلام کرده‌اند که از شارژ سریع باسیم 80 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

در نهایت باید اشاره کرد جدیدترین پرچمدار وان پلاس تا ماه بعد میلادی در چین عرضه خواهد شد ولی هنوز جزئیات عرضه جهانی آن منتشر نشده است. البته باید اشاره کرد که برخی از شایعات منتشر شده اذعان داشته‌اند که عرضه جهانی وان پلاس 10 پرو ماه آپریل سال 2022 خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)