خانهاخبار
اولین لپتاپ گیمینگ ال‌جی به نام UltraGear 17G90Q رسما معرفی شد

اولین لپتاپ گیمینگ ال‌جی به نام UltraGear 17G90Q رسما معرفی شد

لپتاپ گمینگ جدید سونی از نمایشگر 17 اینچی و پردازنده گرافیکی RTX 3080 بهره می‌برد.
۱۴۰۰/۹/۳۰

غول فناوری کره جنوبی، ال جی، دیروز از اولین لپتاپ گیمینگ خود به نام UltraGear 17G90Q رونمایی کرد که یک نوت بوک پرمیوم با مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند محسوب می‌شود. شایان ذکر است که فروش رسمی لپ‌تاپ ال جی UltraGear 17G90Q از اوایل سال میلادی 2022 آغاز خواهد شد.

براساس اطلاعات رسمی منتشر شده، لپتاپ UltraGear 17G90Q از نمایشگر 17.3 اینچی IPS ال‌سی‌دی با رزولوشن فول ‌اچ‌دی پلاس بهره می‌برد که نرخ نوسازی آن نیز 300 هرتز است که در نوع خود بسیار قابل توجه است. همچنین نرخ پاسخگویی این نمایشگر 1 میلی‌ ثانیه است و از 99 درصد فضای رنگی sRGB پشتیبانی می‌کند. 

image

در بخش سخت‌افزار، لپ‌تاپ ال جی UltraGear 17G90Q از پردازنده مشخص نشده نسل یازده اینتل Tiger Lake و پردازنده گرافیکی انویدیا جی‌فورس RTX 3080 Max-Q بهره می‌برد که یک پردازنده گرافیکی پرچمدار محسوب می‌شود. همچنین در کنار پردازنده اینتل، دو مدل حافظه رم 16 و 32 گیگابایتی DDR4 نیز حضور خواهد داشت. به علاوه، حافظه داخلی UltraGear 17G90Q از نوع M.2 است که تا 1 ترابایت در دسترس خواهد بود. برای خنک نگه‌داشتن این سخت‌افزار قدرتمند، ال جی از سیستم کولینگ محفظه بخار بهره برده است. همچنین نرم‌افزار UltraGear Studio نیز وظیفه کنترل و نظارت بر عملکرد این دستگاه را برعهده دارد.

لپتاپ گیمینگ ال جی همچنین تنها با رنگ خاکستری تیره عرضه خواهد شد و ضخامت آن نیز به 21.4 میلی‌متر خواهد رسید. به علاوه، لپتاپ UltraGear 17G90Q با وزن 2.6 کیلوگرمی خود در رده کاربری گیمینگ دستگاهی نسبتا سنگین محسوب می‌شود. منبع تغذیه این لپتاپ باتری 93 وات ساعتی خواهد بود. 

image

در بخش اتصالات، لپتاپ UltraGear 17G90Q مجموعه کاملی از درگاه‌های مختلف را در اختیار دارد که از آن‌ها می‌توان به دو درگاه Type-C با درگاه تاندربولت، دو درگاه USB 3، جک 3.5 میلی‌متری هدفون، درگاه HDMI، اترنت و محفظه کارت‌خوان microSD اشاره کرد.

از دیگر امکانات لپتاپ UltraGear 17G90Q می‌توان به سنسور اثر انگشت قرار گرفته در کلید فیزیکی پاور، وبکم فول اچ‌دی، میکروفون دوگانه، پشتیبانی از Wi-Fi 6، اسپیکرهای استریو و نورپردازی صفحه کلید RGB اشاره کرد.

در نهایت باید اشاره کرد که عرضه و فروش رسمی لپتاپ گیمینگ UltraGear 17G90Q از اوایل سال میلادی 2022 در کشورهای آمریکا و کره جنوبی آغاز خواهد شد. شایان ذکر است که جزئیات قیمت و عرضه جهانی لپتاپ گیمینگ ال جی در طی مراسم CES 2022 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)