خانهاخبار
ایرفون بی‌سیم هواوی فری بادز پرو در رنگ پاندایی عرضه شد!

ایرفون بی‌سیم هواوی فری بادز پرو در رنگ پاندایی عرضه شد!

شرکت هواوی به تازگی ایرفون بی‌سیم فری بادز پرو خود را در رنگ جدید سیاه و سفید روانه بازار کرده که در آن از خرس‌های پاندا که یکی از نماد‌های کشور چین هستند، الهام گرفته شده است.
۱۴۰۰/۹/۲۹

به تازگی رنگ جدیدی از ایرفون بی‌سیم هواوی فری بادز پرو در فروشگاه اینترنتی چینی JD.com دیده شده است. این ایرفون در رنگ سیاه و سفید نیز عرضه شده و به نظر می‌رسد که هواوی در طراحی آن، از یکی از نماد‌های اصلی کشور چین یا همان خرس‌‌های پاندا الهام گرفته است.

image

 

در این نسخه از هواوی فری بادز پرو، شاهد کنتراست شدیدی بین دو رنگ سفید و مشکی به کار رفته در آن هستیم. بدنه این ایرفون‌ها همچنان سفید است اما در بخش‌هایی مانند لوگو، سری گوش و سنسور‌های آن، شاهد استفاده از رنگ مشکی هستیم. این زبان طراحی در کیس این ایرفون‌های نیز دیده می‌شود؛ این کیس سفید بوده اما لوگوی هواوی در مستطیلی مشکی رنگ در میانه آن به چشم می‌خورد. در داخل کیس این ایرفون‌ها، شاهد استفاده کامل از رنگ مشکی هستیم که ظاهر خاص و جذابی را به آن می‌دهد.

 

خوشبختانه، این نسخه از فری بادز پرو از نظر قیمت تفاوتی با رنگ‌های دیگر آن ندارد. هواوی فری بادز پرو با قیمت ۸۹۹ یوآن (حدود ۱۴۰ دلار) روانه بازار شده بود. این ایرفون‌ها در ماه سپتامبر سال گذشته معرفی شدند و در آنها شاهد ویژگی‌هایی چون حالت نویز کنسلینگ یا حذف صدای محیط، کاهش نویز هوشمند، حالت شفاف برای شنیدن صدای افراد در اطراف کاربر و الگوریتم پیشرفته‌‌ای جهت از بین رفتن تاخیر در هنگام پخش صدا بودیم.

هواوی فری بادز پرو همچنین دارای آنتن‌های هوشمند دوگانه است که موجب اتصال شفاف‌تر و پایدار‌تری با گوشی کاربر می‌شود. امکان اتصال همزمان این ایرفون‌ها به دو گوشی نیز وجود داشته که ویژگی جذاب و کمیابی محسوب می‌شود. در زمینه عمر باتری، این ایرفون‌ها می‌توانند با روشن بودن حالت نویز کنسلینگ به مدت ۴.۵ ساعت و با خاموش بودن آن به مدت ۷ ساعت دوام بیاورند. با استفاده از کیس مخصوص شارژ این ایرفون‌ها، عمر باتری آنها به حداکثر ۳۰ ساعت افزایش می‌یابد.

image

 

هنوز مشخص نیست که آیا نسخه جدید سفید و مشکی رنگ هواوی فری بادز پرو در بازار جهانی نیز عرضه خواهد شد یا خیر؛ بنابراین اگر به دنبال این رنگ از آنها هستید، باید امیدوار باشید که هواوی نسخه جهانی آنها را نیز روانه بازار کند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)