خانهاخبار
مشخصات فنی هواوی P50 پاکت لو رفت: تراشه کایرین 9000 و باتری 4100 میلی‌امپر ساعتی

مشخصات فنی هواوی P50 پاکت لو رفت: تراشه کایرین 9000 و باتری 4100 میلی‌امپر ساعتی

اولین گوشی هوشمند تاشو هواوی از شبکه 5G پشتیبانی نخواهد کرد!
۱۴۰۰/۹/۲۸

براساس اخبار منتشر شده، اولین گوشی هوشمند تاشو هواوی یعنی هواوی P50 پاکت قرار است در روز 2 دی مصادف با 23 دسامبر در طی مراسم رونمایی از جدیدترین محصولات هواوی به طور رسمی معرفی شود. در همین راستا، امروز وبسایت MyDrivers گزارشی منتشر کرده است که براساس آن، مشخصات فنی هواوی P50 پاکت مانند تراشه، باتری و دوربین‌های آن لو رفته است. نکته عجیب این گزارش پشتیبانی نکردن این دستگاه تاشو از شبکه 5G است.

براساس این گزارش، هواوی P50 پاکت از نمایشگر 6.8 اینچی تاشو و نمایشگر بیرونی 1 اینچی بهره خواهد برد که این نمایشگر بیرونی در پایین بخش دوربین قرار خواهد گرفت. متأسفانه هنوز مشخصات فنی و طراحی نمایشگر داخلی گوشی تاشو هواوی طراحی در دسترس نیست. به علاوه، قلب تپنده هواوی P50 پاکت تراشه کایرین 9000 خواهد بود که از شبکه 5G پشتیبانی نخواهد کرد. 


image

 

در پنل پشتی هواوی P50 پاکت نیز دوربین سه‌گانه متشکل از سنسور IMX766 50 مگاپیکسلی سونی، دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال سه برابری قرار خواهد داشت. شایان ذکر است که هنوز نوع دوربین سلفی هواوی P50 پاکت مشخص نشده است.

همچنین در این گزارش باتری هواوی P50 پاکت 4100 میلی‌امپر ساعتی ذکر شده است که ظاهرا طول عمر خوبی خواهد داشت. به علاوه، این گوشی هوشمند از شارژ فوق سریع 66 واتی نیز پشتیبانی می‌کند که خبر خوبی برای کاربران محسوب می‌شود. 

image

 

در نهایت باید اشاره کرد به احتمال زیاد، هواوی P50 پاکت با قیمتی به مراتب کمتر از گلکسی زد فلیپ 3 عرضه خواهد شد. در واقع، گوشی هوشمند تاشو سامسونگ با قیمت 999 دلاری در بازار‌های جهان عرضه شد. شایان ذکر است که در مراسم 2 دی هواوی، محصولات دیگری مانند نوت بوک‌ها، عینک‌های هوشمند و هواوی واچ D نیز رونمایی و معرفی خواهند شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)