خانهاخبار
ال جی از نخستین ساندبار خود به همراه اسپیکرهای با خروجی رو به بالا رونمایی کرد

ال جی از نخستین ساندبار خود به همراه اسپیکرهای با خروجی رو به بالا رونمایی کرد

شرکت ال جی به تازگی از ساندبار جدید خود به نام LG S95QR رونمایی کرده که دارای اسپیکرهایی با خروجی رو به بالا است.
۱۴۰۰/۹/۲۸

شرکت ال جی در روز جمعه از ساندبار جدید LG S95QR رونمایی کرد که محصولی بسیار مناسب برای گیمر‌ها، علاقه‌مندان به موسیقی و یا سینما است. این ساندبار دارای ویژگی‌هایی تحسین برانگیز چون خروجی صدای ۸۱۰ واتی و چنل‌های 9.1.5 جهت خلق صدای سه بعدی است. ساندبار S95QR از سیستم‌های دالبی اتموس، DTS:X و IMAX Enhanced جهت بهبود کیفیت صدای سه بعدی ایجاد شده نیز پشتیبانی می‌کند.

این سیستم صوتی دارای پنج اسپیکر با خروجی رو به بالا است که سه عدد از آنها درون ساندبار قرار داشته و دو تای دیگر، در دو بلندگوی بی‌سیم جداگانه دیگر قرار گرفته‌اند. اسپیکر‌های با خروجی رو به بالا، صدا را به سوی سقف اتاق پخش می‌کنند؛ امواج این اصوات سپس توسط سقف منعکس شده و تجربه‌ای واقعی‌تر را برای شنونده رقم می‌زند. این سیستم دارای ساب‌ووفر داخلی نیز هست تا نوت‌های با بیس فراوان را با کیفیت بیشتری پخش کند.

image

 

بلندگو‌های عقبی از نوع شش کاناله هستند و چهار درایور در جلو و اطراف آنها به چشم می‌خورد که دو اسپیکر با خروجی رو به بالا را همراهی می‌کنند. این بلندگو‌ها می‌توانند صدا را در زاویه ۱۳۵ درجه‌ای پخش کرده که عملکرد بسیار خوبی در اتاق‌های کوچک دارد. امکان قرار دادن بلندگوی‌های مختلف این ساندبار با فاصله زیاد از یکدیگر نیز وجود داشته که برای افرادی با اتاق‌های بزرگ بسیار کاربردی است.

ال جی برای پخش موسیقی در این ساندبار، از تکنولوژی Merdian Audio بهره می‌برد. این تکنولوژی صدای دو کاناله را به صورت خودکار به محتوای ۷.۱ کاناله تبدیل کرده که تجربه‌ای بسیار واقعی‌تر را رقم می‌زند. افرادی که به دنبال پخش صدا بدون کامپرشن هستند نیز می‌توانند دانگل LG Wowcast Wi-Fi را تهیه کرده و محتوای Lossless را برای خود پخش کنند. ساندبار جدید ال جی از سرویس‌های استریم موسیقی و دستیار‌های هوشمندی چون دستیار گوگل و آمازون الکسا پشتیبانی می‌کند.

این ساندبار برای گیمرهای بسیار مناسب بوده و حالت Low Latency در آن که تاخیر در پخش صدا را نسبتا از بین خواهد برد؛ به صورت اتوماتیک فعال می‌شود؛ بنابراین اگر گیمری حرفه‌ای یا نیمه حرفه‌ای هستید، ساندبار LG S95QR گزینه مناسبی برای شما است.

image

ال جی هنوز قیمت و تاریخ عرضه این ساندبار را اعلام نکرده، ولی قرار است آن را در CES 2022 نیز نمایش دهد. ال جی همچنین قرار است در CES از دیگر ساندبار‌های سال جدید خود، اسپیکر بلوتوثی LG XBOOM 360، اسپیکر گیمینگ UltraGear و ایرفون‌های بی‌سیم Tone Free نیز رونمایی کند. درباره ساندبار LG S95QR چه می‌اندیشید؟ آیا به نظرتان استفاده از اسپیکر‌هایی با خروجی رو به بالا، موجب بهبود محسوسی در کیفیت خواهد شد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)