خانهاخبار
گوشی ویوو Y32 به همراه پردازنده اسنپدراگون 680 معرفی شد

گوشی ویوو Y32 به همراه پردازنده اسنپدراگون 680 معرفی شد

شرکت ویوو به تازگی از جدیدترین گوشی خود رونمایی کرده که نخستین گوشی عرضه شده به همراه چیپست کوالکام اسنپدراگون 680 است.
۱۴۰۰/۹/۲۸

شرکت ویوو در ماه ژانویه از گوشی‌های Y31 و Y31s رونمایی کرد که به ترتیب از پردازنده‌های اسنپدراگون 662 و 480 استفاده می‌کردند. در امروز، این شرکت به معرفی نسل بعدی این گوشی‌ها پرداخته که ویوو Y32 نام دارد و نخستین گوشی عرضه شده به همراه چیپست کوالکام اسنپدراگون 680 خواهد بود.

image

 

این گوشی به همراه سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری OriginOS 1.0 روانه بازار شده و تنها در یک نسخه با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس کاربران قرار خوهد گرفت. این گوشی دارای درگاه کارت حافظه microSD بوده و امکان استفاده از کارت‌هایی با حافظه حداکثر ۱ ترابایت نیز در آن وجود دارد. ویوو Y32 از قابلیت رم مجازی نیز پشتیبانی کرده و کاربران می‌توانند با استفاده از حافظه داخلی گوشی، به میزان ۴ گیگابایت رم به گوشی خود اضافه کنند.

این گوشی دارای نمایشگری ۶.۵۱ اینچی از نوع LCD با رزولوشن اچ دی پلاس است و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی آن نیز درون ناچ قطره‌ای شکلی قرار گرفته است. در پشت گوشی شاهد دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی آن هستیم که توسط یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود.

image

 

ویوو Y32 دارای قابلیت‌هایی چون Game Box 10.0، Multi-Turbo 5.5 و سنسور اثر انگشت قرار گرفته روی دکمه هوم است. امکان باز کردن قفل گوشی به وسیله تشخیص چهره نیز وجود دارد. این گوشی دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری است که در حالت استندبای، به مدت ۲۷ روز دوام می‌آورد. به گفته ویوو، کاربران می‌توانند با تنها یک بار شارژ، از این گوشی برای ۱۴۳ ساعت پخش موسیقی، ۱۳ ساعت گیمینگ یا ۱۳ ساعت تماشای ویدیو استفاده کنند.

این گوشی از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی کرده و دارای پورت USB-C است. جک ۳.۵ میلی متری هدفون نیز در آن به چشم می‌خورد تا بتوانید در هنگام شارژ کردن گوشی نیز، ایرفون‌ها یا هدفون‌های با سیم خود را به آن متصل کرده و از شنیدن موسیقی یا تماشای ویدیو لذت ببرید.

 

گوشی ویوو Y32 از شبکه 5G پشتیبانی نمی‌کند، اما دارای وای فای دو بانده و بلوتوث نسخه 5.0 است. این گوشی در دو رنگ سرمه‌ای و آبی کم‌رنگ روانه بازار شده و قیمت آن در کشور چین، معادل ۱٫۳۹۹ یوآن (حدود ۲۲۰ دلار / ۱۹۵ یورو) است. این شرکت هنوز تاریخ عرضه این گوشی را اعلام نکرده و به همین دلیل، هنوز درباره احتمال عرضه نسخه جهانی آن نیز چیزی نمی‌دانیم.

درباره گوشی مقرون به صرفه جدید ویوو چه فکر می‌کنید؟ آیا مشخصات سخت افزاری این گوشی، با قیمت آن تناسب دارند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)