خانهاخبار
هواوی واچ D سنجش فشار خون را به وسیله بند خاصی انجام می‌دهد

هواوی واچ D سنجش فشار خون را به وسیله بند خاصی انجام می‌دهد

به تازگی شاهد لو رفتن یک ویدیو مربوط به ساعت هوشمند هواوی واچ D هستیم که نحوه سنجش فشار خون توسط این ساعت را نشان می‌دهد.
۱۴۰۰/۹/۲۷

در سال‌های اخیر، شاهد افزوده شدن ویژگی‌های بیشتری مربوط به سلامت کاربران به ساعت‌های هوشمند و سایر گجت‌های پوشیدنی هستیم. حالا نیز بسیاری از شرکت‌ها قصد دارند تا قابلیت سنجش فشار خون را به ساعت‌های هوشمند خود بیاورند. شرکت سامسونگ در ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 خود، از چنین قابلیتی رونمایی کرد؛ اما سنجش فشار خون در این ساعت به طور مستقل انجام نمی‌شد و نیاز به استفاده از یک دستگاه فشارسنج نیز بود که مسلما راحتی استفاده از یک ساعت هوشمند به تنهایی را ندارد.

image

 

شرکت هواوی اما تصمیم گرفته تا قدمی فراتر برداشته و در ساعت هوشمند جدید خود به نام هواوی واچ D، قابلیت سنجش فشار خون به صورت مستقل را قرار دهد. اخیرا ویدیویی آموزشی مربوط به این ساعت لو رفته که نشان می‌دهد سنجش فشار خون در این محصول چگونه انجام می‌شود.

هواوی واچ D از یک وسیله جانبی و قابل باد شدن استفاده کرده که به پشت بند این ساعت متصل می‌شود. بخش مربوط به سنجش فشار خون این ساعت، به وسیله دو پین به بدنه آن و همچنین با دکمه‌هایی لاستیکی به بند ساعت وصل خواهد شد. برای سنجش دقیق فشار خون، کاربر باید در موقعیتی خاص قرار گرفته و با دستی که ساعت را پوشیده است؛ شانه دیگر خود را لمس کند. همچنین در هنگام انجام این پروسه، باید ساعت را از قفسه سینه خود دور نگه داشت.

 

ساعت هوشمند هواوی واچ D به همراه ۳۲ مگابایت حافظه رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد؛ این ساعت قابلیت اتصال بلوتوثی به گوشی‌های هوشمند یا ایرفون‌های بی‌سیم را دارد. به گفته برخی منابع، قیمت این ساعت معادل ۲٫۹۸۸ یوآن چین (حدود ۴۷۰ دلار) بوده که رقم قابل توجهی برای یک ساعت هوشمند محسوب می‌شود.

متاسفانه هنوز اطلاعی از امکان استفاده از هواوی واچ D به طور مستقل نداریم؛ اما با توجه به قیمت گزاف آن، انتظار می‌رود که هواوی یک درگاه سیم کارت را نیز در این محصول قرار دهد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)