خانهاخبار
وان پلاس از ایرفون بی‌سیم بادز Z2 به همراه قابلیت نویز کنسلینگ و قیمت ۹۹ دلاری رونمایی کرد

وان پلاس از ایرفون بی‌سیم بادز Z2 به همراه قابلیت نویز کنسلینگ و قیمت ۹۹ دلاری رونمایی کرد

شرکت وان پلاس به تازگی از جدیدترین ایرفون بی‌سیم خود رونمایی کرده که نسبت به نسل قبلی بهبود چشمگیری یافته و حالا قابلیت نویز کنسلینگ را نیز دارد.
۱۴۰۰/۹/۲۶

شرکت وان پلاس سرانجام از جانشین ایرفون‌های بی‌سیم مقرون به صرفه سال گذشته خود، یا همان بادز Z رونمایی کرد. این ایرفون‌ها، وان پلاس بادز Z2 نام داشته و از نظر ظاهری، دقیقا مشابه نسل پیشین هستند؛ اما قابلیت نویز کنسلینگ یا همان حذف صدای محیط به آنها اضافه شده است.

مسلما این حرکت وان پلاس جهت قرار دادن قابلیت نویز کنسلینگ روی این ایرفون‌های مقرون به صرفه، تحسین برانگیز است. این ایرفون‌ها همچنین عمر باتری بهتری دارند و به گفته وان پلاس، آنها می‌توانند با روشن بودن نویز کنسلینگ به مدت ۵ ساعت و با خاموش کردن آن، به مدت ۷ ساعت دوام بیاورند؛ این آمار تنها مربوط به باتری ۴۰ میلی آمپری خود ایرفون‌ها بوده و شارژ به وسیله کیس در آن لحاظ نشده است.

image

 

کیس این ایرفون‌ها نیز دارای باتری ۵۲۰ میلی آمپری بوده و توسط یک رابط USB-C شارژ می‌شود. این کیس می‌تواند تنها در ۱۰ دقیقه، ایرفون‌ها را برای ۵ ساعت استفاده شارژ کند. وان پلاس همچنین حالتی به نام Transparency Mode را در این ایرفون‌ها قرار داده است؛ این حالت برای مواقعی کاربرد دارد که نیاز به تمرکز روی محیط اطراف خود دارید و به طور موقتی نویز کنسلینگ را خاموش می‌کند.

وان پلاس از نظر کیفیت صدا نیز در این ایرفون‌ها سنگ تمام گذاشته و با توجه به استفاده از درایور‌های داینمیک ۱۱ میلی متری در این محصول که در وان پلاس بادز پرو نیز حضور داشتند؛ نباید تفاوت چندان زیادی بین این دو مدل از نظر کیفیت صدا وجود داشته باشد.

ناگفته نماند که در صورتی که از گوشی‌های وان پلاس استفاده کنید؛ این ایرفون‌ها عملکرد بهتری دارند و دسترسی به تنظیمات آنها نیز به سهولت انجام می‌شود. البته اگر از کاربران آیفون یا گوشی‌های دیگر اندرویدی هستید نیز می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن HeyMelody، به این تنظیمات دسترسی پیدا کنید.

image

 

قیمت وان پلاس بادز Z2 در آمریکا، معادل ۹۹ دلار و در اروپا نیز برابر با ۹۹ یورو است. این ایرفون‌ها فعلا تنها در رنگ سفید روانه بازار خواهند شد اما نسخه مشکی آنها نیز در سال آینده عرضه می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)