خانهاخبار
اوپو فایند X4 و ردمی K50 به همراه چیپست دیمنسیتی 9000 عرضه می‌شوند

اوپو فایند X4 و ردمی K50 به همراه چیپست دیمنسیتی 9000 عرضه می‌شوند

شرکت مدیاتک به تازگی تایید کرده که گوشی‌ اوپو فایند X4 و سری شیائومی ردمی K50، به همراه جدیدترین چیپست پرچمدار این شرکت یا همان دیمنسیتی 9000 روانه بازار می‌شوند.
۱۴۰۰/۹/۲۶

شرکت مدیاتک که در ماه گذشته از چیپست پرچمدار دیمنسیتی 9000 رونمایی کرد؛ حالا بیانیه‌ای منتشر کرده که نخستین گوشی‌های عرضه شده به همراه این پردازنده را مشخص می‌کند. این چیپست که با لیتوگرافی ۴ نانومتری ساخته شده است؛ در محصولات شرکت‌هایی چون اوپو، ویوو، شیائومی و آنر استفاده خواهد شد. همه این شرکت‌ها، قرار است گوشی جدیدی به همراه این پردازنده را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ روانه بازار کنند.

image

 

آقای «هنری دوئن» که معاونت مدیر عامل شرکت اوپو را به عهده دارد؛ اعلام کرده که پرچمدار بعدی در سری فایند X، نخستین گوشی خواهد بود که به همراه چیپست دیمنسیتی 9000 روانه بازار می‌شود. البته وی احتمالا در مورد نسخه معمولی گوشی فایند X4 صحبت می‌کرده است؛ زیرا با توجه به اطلاعات موثق به دست آمده در گذشته، اوپو فایند X4 پرو به همراه چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل اول عرضه می‌شود.

آقای «لو وایبینگ» نیز که معاون مدیر عامل شیائومی و از مدیران ردمی است؛ تایید کرده که از این چیپست در سری گوشی‌های ردمی K50 استفاده خواهد شد. البته وی به مدل دقیقی که این چیپست را به همراه دارد، اشاره‌ای نکرد؛ اما انتظار می‌رود که گوشی ردمی K50 گیمینگ به همراه دیمنسیتی 9000 روانه بازار شود.

image

 

در سوی دیگر، شرکت‌های آنر و ویوو نیز استفاده از این چیپست را تایید کرده و می‌گویند که نسل بعدی پرچمدار‌ان آنها، عملکردی بی‌نظیر را به همراه داشته و مرز‌های نوآوری در بستر 5G را جابه‌جا خواهند کرد. متاسفانه این دو شرکت، اشاره مستقیمی به مدل‌های عرضه شده به همراه این چیپست جدید نداشتند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)