خانهاخبار
حتی «کیانو ریوز» هم هرگز Cyberpunk 2077 را بازی نکرده است!

حتی «کیانو ریوز» هم هرگز Cyberpunk 2077 را بازی نکرده است!

در دوران پیش از عرضه بازی Cyberpunk 2077، یکی از مقامات استودیو سی دی پراجکت رد ادعا می‌کرد که ستاره هالیوودی دیده شده در این عنوان یعنی «کیانو ریوز»، سایبرپانک را بازی کرده و از آن لذت برده است؛ اما این بازیگر حالا می‌گوید که اهل بازی‌های ویدیویی نیست و این عنوان را نیز تجربه نکرده است.
۱۴۰۰/۹/۲۵

این روز‌ها کمتر کسی پیدا می‌شود که نام «کیانو ریوز» را نشناسد؛ این بازیگر که با سری فیلم‌های ماتریکس به معروفیت رسید، در این روز‌ها نیز با سری محبوب جان ویک طرفداران جدید بسیاری را کسب کرده است. آقای «ریوز» حالا در مصاحبه‌ای گفته که بر خلاف ادعاهای پیشین استودیوی سی دی پراجکت رد، وی هرگز عنوان Cyberpunk 2077 را بازی نکرده است.

در مصاحبه‌ای که اخیرا توسط The Verge با «کیانو ریوز» انجام شد؛ از وی پرسیدند که آیا اهل بازی‌های ویدیویی هست یا خیر. پاسخ وی منفی بود و هنگامی که درباره عنوان Cyberpunk 2077 که این بازیگر در آن حضور داشت پرسیده شد؛ او گفت که تنها ویدیو‌هایی از گیمپلی این بازی را که توسط استودیو به وی نمایش داده شده بود، دیده و هرگز این عنوان را به طور شخصی بازی نکرده است.

image

 

در سال گذشته و در طی یکی از جلسات استودیوی سی دی پراجکت رد، مدیر این استودیو یعنی آقای «آدام کیچینسکی»، ادعا کرد که «کیانو ریوز» عنوان Cyberpunk 2077 را بازی کرده و شدیدا تحت تاثیر قرار گرفته است. گفته‌های در این جلسه توسط رسانه Seeking Alpha منتشر شده بود.

«ریوز» در بازی Cyberpunk 2077 نقش شخصیتی به نام «جانی سیلورهند» را دارد که مدام در ذهن شخصیت اصلی بازی یعنی V دیده می‌شود. «کیانو ریوز» نقش بسیار مهمی در این بازی دارد و بر خلاف حضور سایر بازیگران هالیوودی در بازی‌های ویدیویی که معمولا خیلی کوتاه و مختصر است؛ وی بخشی اصلی از داستان Cyberpunk 2077 به حساب می‌آید. استودیوی سی دی پراجکت رد نیز استفاده بسیاری از محبوبیت این بازیگر در تبلیغات عنوان سایبرپانک کرد که از جمله معروف‌ترین آنها، می‌شود به حضور «ریوز» در هنگام معرفی بازی در E3 سال ۲۰۱۹ اشاره کرد.

image

 

البته همانطور که همگان می‌دانند؛ پس از انتظارات بسیار بالای کاربران و تبلیغات و مارکتینگ شدید استودیوی سی دی پراجکت رد، Cyberpunk 2077 به دلیل مشکلات در عملکرد و باگ‌های فراوان، بازی موفقی نبود و این استودیو نیز در حل مشکلات آن تلاش بسیاری نکرد که موجب شکست بیشتر این عنوان سرشار از پتانسیل شد.

استودیوی سی دی پراجکت رد همچنان در حال رفع مشکلات بازی سایبرپانک است؛ ولی مدتلی پیش اعلام کرده که عرضه آپدیت‌های بیشتر برای این بازی را تا سال ۲۰۲۲ به تعویق می‌اندازد که مسلما به مذاق بسیاری از افرادی که هنوز علاقه‌مند به این عنوان هستند؛ خوش نیامد. برخی از سرمایه گذاران این استودیو نیز به دلیل وعده‌های دروغین عوامل آن درباره کیفیت بازی Cyberpunk 2077، از سی دی پراجکت رد شکایت کرده‌اند. این استودیو اما وعده داده که در آینده محتاطانه‌تر عمل خواهد کرد و دیگر از تبلیغات بیش از حد و دروغین پرهیز می‌کند.

در هفته گذشته و در طی مراسم The Game Awards، شاهد معرفی یک دمو از موتور گرافیکی Unreal Engine 5 توسط بازیگران اصلی سری ماتریکس، یعنی «کیانو ریوز» و «کری‌ان ماس» بودیم که The Matrix Awakens نام داشت. این دمو بر روی کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس اجرا شده و در جهان ماتریکس جریان دارد؛ گرافیک این دمو با وجود مشکلات آن در عملکرد، واقعا تحسین برانگیز است و قدرت موتور گرافیکی Unreal Engine 5 را به خوبی به تصویر می‌کشد.

image

خبرگزاری IGN درباره گفته‌های آقای «ریوز» با استودیوی سی دی پراجکت رد تماس گرفته است ولی آنها هنوز بیانیه‌ای رسمی در این مورد منتشر نکرده‌اند. شما درباره اضافه شدن یک دروغ دیگر به تبلیغات مربوط به Cyberpunk 2077 چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)