خانهاخبار
پلی استیشن پنجمین استودیوی خود در سال ۲۰۲۱ را نیز خریداری کرد!

پلی استیشن پنجمین استودیوی خود در سال ۲۰۲۱ را نیز خریداری کرد!

پلی استیشن استودیوز در سال جاری حسابی مشغول بوده و حالا نیز شاهد خریداری پنجمین استودیو در سال جاری توسط این بخش از شرکت سونی هستیم.
۱۴۰۰/۹/۲۵

مدیر پلی استیشن استودیوز یا همان آقای «هرمن هلست»، در امروز اعلام کرده که بخش سرگرمی‌های شرکت سونی موفق شده تا استودیوی ولکری انترتینمنت را که پیش از این از توسعه دهندگان مستقل محسوب می‌شد؛ خریداری کند. این استودیو، به هفدهمین استودیوی زیر مجموعه پلی استیشن استودیوز تبدیل شده و در واقع پنجمین خرید آنها در سال ۲۰۲۱ است.

image

 

استودیوی ولکری انترتینمنت که در سال ۲۰۰۲ تاسیس شد، در شهر سیاتل قرار داشته و بیشتر فعالیت آنها شامل همکاری با سایر استودیو‌ها می‌شود. این استودیو در توسعه بازی‌هایی چون Halo Infinite، Forza Motorsport 7 و God of War نقش داشته و با استودیو‌های سازنده این عناوین همکاری کرده است. در ماه سپتامبر امسال نیز این استودیو اعلام کرده بود که در حال همکاری با سانتا مونیکا استودیوز جهت تولید بازی God of War: Ragnarok است که در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.

image

 

آقای «هلست» درباره این استودیو چنین می‌گوید:

«ولکری انترتینمت استودیویی بسیار توانمند و قابل احترام در صنعت بازیسازی است. آنها در ساخت عناوین با کیفیت بسیاری برای کنسول‌ها یا کامپیوتر‌های شخصی دست داشته‌اند و همه ژانر بازی در کارنامه آنها دیده می‌شود. همه استودیو‌های زیر مجموعه پلی استیشن، از افزوده شدن این تیم به جمع ما خوشحال هستند و تمرکز خود را بر روی ارائه بهترین بازی‌های ممکن برای شما گذاشته‌اند.»

همانطور که پیش از این به آن اشاره کردیم، سال ۲۰۲۱ برای پلی استیشن استودیوز بسیار پر جنب و جوش بود. این بخش در ماه ژوئن، استودیوی هاوس‌مارک که ساخت بازی انحصاری Returnal برای پلی استیشن 5 را به عهده داشتند، خریداری کرده و در ماه جولای نیز اعلام کرد که استودیوی Nixxes را نیز خریده که تخصص آنها، پورت بازی‌های کنسول به پی سی است.

image

 

در ماه سپتامبر، شرکت سونی دو خرید دیگر نیز انجام داد که شامل استودیوی فایراسپرایت که آن را با توسعه بازی‌هایی چون The Playroom و The Persistence می‌شناسیم، و همچنین استودیوی بلوپوینت گیمز بود که وظیفه بازسازی عناوین محبوبی چون Shadow of the Colossus برای پلی استیشن 4 و Demon’s Souls برای پلی استیشن 5 را بر عهده داشت. حالا به نظر می‌رسد که استودیوی بلوپیونت، رویاهای بزرگ‌تری از بازسازی عناوین دیگران را در سر داشته و آنها مدتی پیش تایید کردند که بازی بعدی آنها، عنوانی کاملا جدید خواهد بود.

درباره استودیو‌های خریداری شده توسط پلی استیشن چه می‌اندیشید؟ آیا این امر موجب بهبود بازی‌های انحصاری سونی که همین حالا نیز از کیفیتی مثال زدنی برخوردار هستند؛ می‌شود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)