خانهاخبار
هواوی طراحی تاشو هواوی P50 پاکت را تایید کرد

هواوی طراحی تاشو هواوی P50 پاکت را تایید کرد

جدیدترین گوشی هوشمند تاشو هواوی از طراحی تاشونده گلکسی زد فلیپ 3 بهره می‌برد.
۱۴۰۰/۹/۲۵

براساس اخبار منتشر شده، هواوی قرار است در روز 23 دسامبر مصادف با 2 دی از گوشی هوشمند تاشو خود به نام P50 پاکت (Pocket) رونمایی کند. حالا امروز هواوی با انتشار تصویری در حساب خود در شبکه اجتماعی وبیو (Webio) رسما از طراحی تاشونده Clamshell هواوی P50 پاکت رونمایی کرد. همچنین براساس تصاویر منتشر شده، گوشی تاشو هواوی از جلای کریستالی جذابی بهره خواهد برد که نور را به زیبایی منعکس خواهد کرد.  

 

به نظر می‌رسد هواوی با عرضه P50 پاکت قصد دارد بر سلطه گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ بر بازار گوشی‌های تاشو با قیمت مناسب پایان دهد. همانطور که می‌دانیم، گلکسی زد فلیپ 3 با استقبال خوبی از طرف کاربران مواجه شد و توانست حتی خود را به عنوان یکی از دستگاه‌های موبایلی برتر سال 2021 مطرح سازد. شایان ذکر است که تنها رقیب حال حاضر گلکسی زد فلیپ 3، موتورولا ریزر است که با ورود هواوی P50  پاکت این رقابت جذاب‌تر خواهد شد.

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز جزئیات دقیقی درباره مشخصات فنی هواوی P50 پاکت در دسترس نیست ولی براساس تصاویر لو رفته از قاب محافظ این گوشی هوشمند، هواوی P50 پاکت از طراحی دوربین دایره‌ای بهره می‌برد. برخی از شایعات منتشر شده اذعان داشته‌اند که یکی از این حلقه‌های دایره‌ای بزرگ میزبان سنسورهای دوربین‌ها خواهد بود و دیگری نمایشگر ثانویه را در خود جای خواهد داد که برای مشاهده پیام‌ها و کنترل موزیک در حال پخش کاربرد خواهد داشت. 

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)