خانهاخبار
تماشا کنید: Caviar سری آیفون 13 ضد گلوله خود را معرفی کرد!

تماشا کنید: Caviar سری آیفون 13 ضد گلوله خود را معرفی کرد!

برند روسی لوکس Caviar در سال‌های اخیر، گوشی های شخصی سازی شده بسیار جذابی را با ویژگی‌هایی خاص برای آیفون ارائه کرده است.
۱۴۰۰/۹/۲۵

کمی بیشتر از یک سال پیش بود که برند لوکس Caviar، نسخه لوکسی از سری آیفون 12 معرفی کرده بود که در آن برای حفظ حریم خصوصی کاربر، جلوی دوربین‌های پشت و جلوی گوشی گرفته شده بود! این شرکت حالا نسخه دوم از این سری را برای آیفون 13 معرفی کرده که از فلز زرهی در پشت گوشی استفاده شده که می‌تواند جلوی گلوله را بگیرد! از این فلز در ساخت هلیکوپترهای جنگی یا خودروهای زرهی استفاده می‌شود. 

image

همانطور که در ویدیوی زیر نشان داده شده، آیفون 13 پرو مکس نسخه Stealth 2.0 آنقدری قوی طراحی شده که می‌تواند جلوی گلوله هفت‌تیر را بگیرد اما خب ساختار کلی گوشی بهم میریزد و نمایشگر از بدنه جدا شده و نمی‌توان از آن استفاده کرد. نسخه به نمایش درآمده، مدلی است که دوربین‌های بخش پشتی کاور شده‌اند اما این شرکت توانسته یک نسخه دیگر (تصویر بالا) هم از این گوشی بسازد که دوربین‌های بخش پشتی قابل استفاده هستند. 

 

 

برند Caviar مانند مدل‌های قبلی سری Stealth، تنها 99 دستگاه از سری آیفون 13 را تولید خواهد کرد. کاربری که می‌خواهد این نسخه حرفه‌ای را خریداری کند؛ می‌تواند بین آیفون 13 پرو یا پرو مکس با 128 گیگابایت یا حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی، مورد دلخواه خود را انتخاب کند. مقرون به صرفه‌ترین نسخه این مدل، 6370 دلار قیمت دارد؛ در حالی که نسخه برتر آن آیفون 13 پرو مکس با 1 ترابایت فضای ذخیره سازی، قیمتی معادل 7980 دلار دارد. همچنین توجه داشته باشید که این نسخه حرفه‌ای آیفون فقط قابلیت دفع دو گلوله را دارد!

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)