خانهاخبار
گوشی تاشو جدید هواوی به نام P50 پاکِت، در روز ۲ دی معرفی خواهد شد

گوشی تاشو جدید هواوی به نام P50 پاکِت، در روز ۲ دی معرفی خواهد شد

شرکت هواوی قصد دارد تا در آینده‌ای نزدیک، از گوشی تاشو جدید خود به نام هواوی P50 پاکِت رونمایی کند.
۱۴۰۰/۹/۲۴

شرکت هواوی در تابستان امسال از دو گوشی P50 و P50 پرو رونمایی کرد؛ حالا به نظر می‌رسد که قرار است عضو جدیدی نیز به این خانواده ملحق شود. با استناد به شایعات منتشر شده در روز‌های اخیر، گوشی تاشو جدید هواوی که بسیار عقیده داشتند که نام آن، هواوی میت V باشد؛ در واقع هواوی P50 پاکِت نام خواهد داشت و در روز ۲۳ دسامبر (۲ دی)، توسط این شرکت معرفی می‌شود.

image

 

این گوشی تاشو از طراحی جمع و جور صدفی-مانند بهره برده که مشابه گوشی‌هایی چون سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 و موتورولا ریزر جدید است. تا به حال شایعات زیادی درباره را درباره این گوشی شنیده بودیم و مدتی قبل نیز رندر‌هایی سه بعدی از این محصول منتشر شدند که نمایشگر بیرونی بزرگ آن را در کنار دو دوربین قرار گرفته به صورت عمودی نشان می‌دادند.

گفته می‌شود که هواوی، این محصول را پرچمداران زمستان خود می‌نامد و با توجه به اینکه این شرکت هرگز در ماه‌های آخر سال میلادی به معرفی گوشی جدیدی نمی‌پرداخت؛ احتمالا باید منتظر محصولی خاص باشیم. برخی شایعات به استفاده از یک لوله حرارتی قابل انعطاف در این گوشی اشاره می‌کنند که مسلما موجب بهبود عملکرد و کاهش گرمای تولیدی توسط گوشی می‌شود.

image

 

انتظار‌ها بر این است که هواوی در گوشی تاشو P50 پاکِت از چیپست پرچمدار خود یا همان کایرین 9000 یا حتی یکی از چیپست‌های کوالکام اسنپدراگون استفاده کند. شما درباره این محصول چه فکر می‌کنید؟ آیا هواوی P50 پاکِت موفق به رقابت با گوشی‌هایی چون سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 خواهد شد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)