خانهاخبار
زمان عرضه سری ویوو اس 12 و ویوو واچ 2 مشخص شد

زمان عرضه سری ویوو اس 12 و ویوو واچ 2 مشخص شد

جدیدترین محصولات ویوو قرار است روز 1 دی معرفی شوند
۱۴۰۰/۹/۲۳

در ماه ژوئیه سال جاری ویوو از دو عضو جدید خانواده اس (S) یعنی ویوو اس 10 و اس 10 پرو رونمایی کرد و به دنبال آن، عضو سوم یعنی اس 10e نیز در ماه اکتبر معرفی شد. حالا امروز ویوو با رسما اعلام کرد که قرار است خانواده گوشی‌های هوشمند اس با معرفی سری اس 12 در روز 1 دی (22 دسامبر) کامل‌تر شود.

براساس اعلام رسمی ویوو، مراسم رونمایی رسمی سری اس 12 در تاریخ 22 دسامبر مصادف با 1 دی و در ساعت 7:30 عصر به وقت محلی در چین برگزار خواهد شد. مهمان دیگر این مراسم همچنین نسل جدید ساعت هوشمند ویوو به نام ویوو واچ 2 خواهد بود که جایگزین ساعت هوشمند ویوو واچ است که سپتامبر سال پیش میلادی معرفی شد.

image

 

ویوو این خبر را به صورت رسمی با انتشار ویدئویی در شبکه اجتماعی چینی وبیو (Webio) اعلام کرد. همچنین براساس این ویدئو منتشر شده، سری ویوو اس 12 از دوربین سه‌گانه بهره می‌برند همچنین در رنگ طلایی خاصی عرضه خواهند شد. علاوه بر این ویدئو، تصویری از یک بنر در یکی از فروشگاهای چینی در دسترس کاربران قرار گرفته است که برخی از مشخصات فنی و طراحی کلی سری ویوو اس 12 را نشان می‌دهد.

image

 

براساس این تصویر، سری ویوو اس 12 از نمایشگر با لبه‌های تخت و نمایشگر همراه با ناچ دوربین سلفی بهره می‌برد که چندان بی‌شباهت به سری آیفون 13 نیز نیست. به علاوه، در این تصویر پنل پشتی سری اس 12 نیز مشخص است که میزبان دوربین سه‌گانه خواهد بود. طبق اطلاعات قرار گرفته توسط فروشگاه چینی، دوربین اصلی سری اس 12 سنسور 108 مگاپیکسلی خواهد بود.

image

تصویر رندری ویوو اس 12 پرو

 البته باید اشاره کرد که نکته عجیب این تصویر تطابق نداشتن پنل جلویی و پنل پشتی گوشی هوشمند قرار گرفته در تصویر است چرا که پنل پشتی لبه‌هایی خمیده را نشان می‌دهد. شایان ذکر است که به احتمال زیاد پنل پشتی مشاهده شده در تصویر متعلق به نسخه پرو سری اس 12 و پنل جلویی قرار گرفته در بنر متعلق به نخسه معمولی باشد چرا که اخیرا تصاویری رندری از ویوو اس 12 پرو منتشر شده است که نمایشگر خمیده آن را نشان می‌دهد.

image

 

همچنین براساس اطلاعات قرار گرفته در بنر، سری ویوو اس 12 مجهز به تراشه دیمنسیتی 1200 خواهد بود و از دوربین سلفی دوگانه نیز بهره می‌برد. به علاوه، ویوو با انتشار تیزری از ویوو واچ 2 اشاره‌ای به دوام بالای باتری این ساعت هوشمند و پشتیبانی آن از سیم کارت الکترونیکی (eSIM) داشته است. متأسفانه ویوو جزئیات بیشتری مربوط به ویوو واچ 2 منتشر نکرده است اما به لطف رندرهای منتشر شده، کاربران توانستند با طراحی کلی ویوو واچ 2 آشنا شوند. به علاوه، برخی از مشخصات فنی این ساعت هوشمند مانند پشیتبانی از پایشگر ضربان قلب، قدم شمار و GPS داخلی نیز لو رفته است. 

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز یک هفته تا برگزاری مراسم رونمایی و معرفی محصولات جدید ویوو زمان باقی مانده است و تا آن موقع قطعا اطلاعات و جزئیات بیشتری درباره این محصولات خواهیم شنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)