خانهاخبار
تصاویر ساعت هوشمند سری دی هواوی لو رفت

تصاویر ساعت هوشمند سری دی هواوی لو رفت

هواوی در اوایل دی ماه سال جاری از دو محصول جدید رونمایی خواهد کرد که یکی از آنها ساعت هوشمند سری دی و دیگری گوشی هوشمند تاشو میت وی است.
۱۴۰۰/۹/۲۲

هواوی در نظر دارد دو محصول جدید را در اوایل ماه دی معرفی کند که طبق شایعات منتشر‌ شده، این محصولات شامل یک ساعت هوشمند و یک گوشی هوشمند تاشو پرچمدار می‌شوند. درست قبل از رویداد مذکور، تصاویر جدیدی از ساعت هوشمند هواوی با سری نام دی در شبکه اجتماعی Weibo منتشر‌ شده که ویژگی‌های حول محور سلامت آن را نمایش می‌دهند.

image

طبق اخبار منتشر‌ شده اخیر، دستگاه هوشمند هواوی واچ دی دارای سنسور اندازه‌گیری فشار خون است که از ویژگی بسیار کمیابی در بین ساعت‌های هوشمندی است که تا به حال عرضه شده است. تصاویر جدید این محصول، جعبه و جزئیات اندازه‌گیری فشار خون را به ما نشان می‌دهد. در این عکس‌ها می‌توان میزان فشار خون و همچنین تشخیص ضربان قلب در رابط کاربری این ساعت را دید.

image

علاوه بر این، ساعت هوشمند هواوی واچ دی قابلیت اندازه‌گیری ECG یا همان پایش ضربان قلب را هم ارائه می‌دهد. همچنین گفته شده که هواوی با همکاری با موسسات بهداشتی چین، با ساعت هوشمند واچ دی از سوابق داده‌های فشار خون برای مدیریت فشار خون و مداخله زودهنگام استفاده خواهد‌ کرد.

دستگاه هوشمند واچ دی، ظاهری مستطیل شکل با دو دکمه در سمت راست دارد که یکی ازین دکمه‌ها برای منو و ویژگی‌های سلامت اختصاص‌‌داده شده است. همچنین این دستگاه از سیستم عامل هارمونی برخوردار خواهد بود اما هنوز زمان عرضه جهانی این محصول مشخص نیست. با توجه به اینکه هواوی واچ 3 کم کم راه خودش را به بازار کشورمان باز کرده، بعید نیست که ساعت هواوی واچ دی را هم در آینده نزدیک در ایران ببینیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)