خانهاخبار
لیستی از مشخصات کامل سخت افزاری گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 FE منتشر شد

لیستی از مشخصات کامل سخت افزاری گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 FE منتشر شد

به تازگی وبسایت شناخته شده SamMobile، لیستی را به دست آورده که مشخصات کامل گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 FE را که مدتهاست در انتظار آن هستیم؛ نشان می‌دهد.
۱۴۰۰/۹/۲۰

عرضه گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 FE، مدتهاست که به تعویق افتاده؛ اما با توجه به گزارشاتی که در ماه اکتبر سال جاری شاهد انتشار آنها بودیم، این پرچمدار مقرون به صرفه قرار است در ماه ژانویه سال ۲۰۲۲ روانه بازار شود. حالا وبسایت SamMobile‌ که یکی از مراجع معتبر اخبار مربوط به سامسونگ محسوب می‌شود؛ لیستی را به دست آورده که مشخصات سخت افزاری این گوشی را به طور کامل نشان می‌دهد.

image

 

گوشی گلکسی اس 21 FE قرار است با نمایشگری ۶.۴ اینچی از نوع امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز روانه بازار شود. این نمایشگر از نوع حفره دار یا پانچ هول بوده و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی گوشی را در قسمت بالایی میانه خود جا داده است.

این گوشی از همان پردازنده‌هایی که در سری گلکسی اس 21 به کار رفته بودند، استفاده می‌کند و احتمالا در نسخه‌هایی با پردازنده اگزینوس 2100 یا اسنپدرگون 888 به همراه ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم روانه بازار خواهد شد. از نظر حافظه داخلی، گلکسی اس 21 FE قرار است در نسخه‌هایی با حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی عرضه شود؛ متاسفانه شاهد پشتیبانی از کارت‌های حافظه microSD در این گوشی نخواهیم بود.

image

 

دوربین گوشی از نوع سه‌گانه بوده و شامل دوربین اصلی با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی و گشودگی f/1.8، دوربین التراواید با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی و گشودگی f/2.2 و در نهایت دوربین ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو با گشودگی f/2.4 و زوم اپتیکال ۳ برابر می‌شود.

این گوشی از شارژ سریع ۲۵ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی پشتیبانی کرده و دارای گواهی IP68 جهت مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار نیز هست. گلکسی اس 21 FE به همراه سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4 روانه بازار می‌شود. به گفته وبسایت MacRumors، این گوشی قرار است سه آپدیت اصلی اندروید را دریافت کرده و تا نسخه 15 سیستم عامل اندروید را دریافت می‌کند.

قیمت این گوشی هنوز تایید نشده ولی بسیاری احتمال عرضه آن با همان قیمت ۶۹۹ دلاری نسل پیشین یا گلکسی اس 20 FE را می‌دهند. انتظار می‌رود که سامسونگ در ماه آینده از گوشی گلکسی اس 21 FE رونمایی کند. شرکت سامسونگ معمولا در CES از محصولات جدید خود رونمایی نمی‌کند؛ بنابراین احتمال اینکه شاهد معرفی از آن در این رویداد باشیم، چندان زیاد نیست.

image

 

به احتمال زیاد، سامسونگ این گوشی را در یک مراسم آنلاین معرفی خواهد کرد؛ البته امکان اینکه آنها تا ماه فوریه و برگزاری رویداد MWC برای رونمایی از این محصول نیز صبر کنند، وجود دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

امیر

۱۴۰۰/۹/۲۱
واقعا اگه دوربینش همون کیفیت s20fe رو داشته باشه تا ۱۳ میلیون ارزش خرید داره